Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 776902

Vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva


Sarađen, Kristina
Vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 776902 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva
(Assessment of Students Achievement in Science and Social Studies Classes)

Autori
Sarađen, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2015

Stranica
59

Mentor
Letina, Alena

Ključne riječi
nastavni predmet Priroda i društvo; vrednovanje; primarno obrazovanje; obrazovna postignuća
(science; evaluation; primary education; educational achievements)

Sažetak
Ovo je rad o vrednovanju uĉeniĉkih postignuća u nastavi 1Prirode i društva. Sadrţaj ovog rada naglašava vaţnost praćenja, vrednovanja, provjeravanja i evaluacije uĉeniĉkih postignuća u nastavi tog nastavnog predmeta. U prvom dijelu rada razmatraju se teorijske postavke o razliĉitim mogućnostima praćenja, provjeravanja i vrednovanja uĉenika u nastavi Prirode i društva. U drugome dijelu rada izneseni su rezultati istraţivanja provedenog postupkom anketiranja uĉitelja/uĉiteljica osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Cilj istraţivanja bio je istraţiti mišljenje uĉitelja/uĉiteljica o vrednovanju uĉeniĉkih postignuća u nastavi Prirode i društva uzimajući u obzir radni staţ i struĉnu spremu uĉitelja/uĉiteljica. U istraţivanju provedenom u svibnju 2015. godine sudjelovalo je 55 uĉitelja/uĉiteljica razredne nastave. U rezultatima koji se odnose na nastavu Prirode i društva utvrĊeno je da ne postoje statistiĉki znaĉajne razlike u mišljenju uĉitelja o potrebi kombiniranja brojĉanog i opisnog ocjenjivanja s obzirom na njihov radni staţ. TakoĊer, ne postoji statistiĉki znaĉajna razlika u mišljenju uĉitelja razredne nastave o opisnom i brojĉanom ocjenjivanju u nastavi Prirode i društva s obzirom na stupanj obrazovanja. Istraţivanje je pokazalo da uĉitelji podjednako prate uĉenike kroz izradu portfolia i da podjednako koriste gotove, pisane ispite znanja u nastavi Prirode i društva bez obzira na radni staţ i struĉnu spremu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alena Letina (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sarađen, Kristina
Vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Sarađen, K. (2015) 'Vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sara\djen, Kristina}, year = {2015}, pages = {59}, keywords = {nastavni predmet Priroda i dru\v{s}tvo, vrednovanje, primarno obrazovanje, obrazovna postignu\'{c}a}, title = {Vrednovanje u\v{c}eni\v{c}kih postignu\'{c}a u nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {nastavni predmet Priroda i dru\v{s}tvo, vrednovanje, primarno obrazovanje, obrazovna postignu\'{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sara\djen, Kristina}, year = {2015}, pages = {59}, keywords = {science, evaluation, primary education, educational achievements}, title = {Assessment of Students Achievement in Science and Social Studies Classes}, keyword = {science, evaluation, primary education, educational achievements}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font