Pregled bibliografske jedinice broj: 776902
Vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva
Vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 776902 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi prirode i društva
(Assessment of Students Achievement in Science and Social Studies Classes)
Autori
Sarađen, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2015
Stranica
59
Mentor
Letina, Alena
Ključne riječi
nastavni predmet Priroda i društvo; vrednovanje; primarno obrazovanje; obrazovna postignuća
(science; evaluation; primary education; educational achievements)
Sažetak
Ovo je rad o vrednovanju uĉeniĉkih postignuća u nastavi 1Prirode i društva. Sadrţaj ovog rada naglašava vaţnost praćenja, vrednovanja, provjeravanja i evaluacije uĉeniĉkih postignuća u nastavi tog nastavnog predmeta. U prvom dijelu rada razmatraju se teorijske postavke o razliĉitim mogućnostima praćenja, provjeravanja i vrednovanja uĉenika u nastavi Prirode i društva. U drugome dijelu rada izneseni su rezultati istraţivanja provedenog postupkom anketiranja uĉitelja/uĉiteljica osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Cilj istraţivanja bio je istraţiti mišljenje uĉitelja/uĉiteljica o vrednovanju uĉeniĉkih postignuća u nastavi Prirode i društva uzimajući u obzir radni staţ i struĉnu spremu uĉitelja/uĉiteljica. U istraţivanju provedenom u svibnju 2015. godine sudjelovalo je 55 uĉitelja/uĉiteljica razredne nastave. U rezultatima koji se odnose na nastavu Prirode i društva utvrĊeno je da ne postoje statistiĉki znaĉajne razlike u mišljenju uĉitelja o potrebi kombiniranja brojĉanog i opisnog ocjenjivanja s obzirom na njihov radni staţ. TakoĊer, ne postoji statistiĉki znaĉajna razlika u mišljenju uĉitelja razredne nastave o opisnom i brojĉanom ocjenjivanju u nastavi Prirode i društva s obzirom na stupanj obrazovanja. Istraţivanje je pokazalo da uĉitelji podjednako prate uĉenike kroz izradu portfolia i da podjednako koriste gotove, pisane ispite znanja u nastavi Prirode i društva bez obzira na radni staţ i struĉnu spremu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija