Pregled bibliografske jedinice broj: 775924
Primjena internog marketinga i njeni učinci na korporativnu kulturu u djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj
Primjena internog marketinga i njeni učinci na korporativnu kulturu u djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3 (2015), 1; 55-68 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 775924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena internog marketinga i njeni učinci na korporativnu kulturu u djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj
(Internal marketing application and its effects on corporate culture in trade companies in the Republic of Croatia)
Autori
Roknić, Sunčica ; First Komen, Ivana
Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci (1848-1299) 3
(2015), 1;
55-68
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
interni marketing ; korporativna kultura ; interna komunikacija ; trgovina
(internal marketing ; corporate culture ; internal communication ; trade)
Sažetak
Interni marketing kao marketinška aktivnost javlja se puno kasnije od eksternog marketinga iako bi mu prema logičnom redoslijedu zbivanja, zapravo trebao prethoditi. Ovo istraživanje ima za cilj utvrditi na koji način i kojim mjerama organizacije iz djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj primjenjuju interni marketing, koji su ciljevi i učinci tih mjera, te utječe li interni marketing na približavanje stvarne željenoj korporativnoj kulturi. Provedeno je kvalitativno istraživanje na terenu na uzorku od deset organizacija trgovinske djelatnosti vođenjem dubinskih intervjua s menadžerima zaduženim za provođenje aktivnosti internog marketinga. Rezultati pokazuju da se u proučavanim subjektima uglavnom primjenjuje interni marketing pri kojem su svi djelatnici njegovi recipijenti, ali ga provodi samo jedan organizacijski odjel i to najčešće odjel ljudskih potencijala. Organizacije primjenjuju različite mjere internog marketinga među kojima prevladavaju informiranje i edukacija zaposlenika te ispitivanje zadovoljstva zaposlenika. Većina organizacija primjenom internog marketinga ostvaruju učinke na internom i eksternom tržištu, međutim, primjena internog marketinga daje najbolje rezultate u stvaranju željene korporativne kulture uključivanjem svih zaposlenika u njegovo provođenje te primjenom široke lepeze mjera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)