Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 775208

Uvođenje potpomognute komunikacije kod djevojčice s Wolf-Hirschhornovim sindromom


Rožić, Maja
Uvođenje potpomognute komunikacije kod djevojčice s Wolf-Hirschhornovim sindromom, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 775208 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvođenje potpomognute komunikacije kod djevojčice s Wolf-Hirschhornovim sindromom
(The Implementation of Augmentative and Alternative Communication in a Girl with Wolf-Hirschorn Syndrome)

Autori
Rožić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.09

Godina
2015

Stranica
76

Mentor
Ivšac Pavliša, Jasmina ; Milković, Marina

Ključne riječi
multimodalnost; komunikacijski partneri; suradnja; indvidualiziranost
(multimodality; communication partners; collaboration; individualization)

Sažetak
U ovom diplomskom radu prikazana je primjena potpomognute komunikacije kod djevojčice s WHS-om tijekom šestomjesečne logopedske podrške. Pritom se nastojalo utvrditi može li korištenje potpomognute komunikacije rezultirati napretkom u komunikaciji, jeziku te vještinama rane pismenosti. Rezultatima je utvrđeno da je napredak postignut u svim navedenim aspektima. Kod djevojčice je primijećeno povećanje broja komunikacijskih funkcija i komunikacijskih sredstava, kao i napredak u jezičnoj produkciji (povezivanje riječi u dvočlane iskaze), receptivnom i ekspresivnom rječniku te predvještinama čitanja i pisanja (izdvajanje prvog glasa u riječima te usvajanje 14 slova abecede). Iz navedenog se može zaključiti da uvođenje potpomognute komunikacije kod djece s WHS-om može potaknuti razvoj komunikacije i jezika pa čak i vještina rane pismenosti. Iako je u šestomjesečnom razdoblju pružanja podrške postignut napredak, potrebno je imati na umu kako je kod djevojčice nužno i dalje poticati korištenje potpomognute komunikacije. Na taj način osigurao bi se daljnji razvoj komunikacije, jezika i pismenosti, čime bi se omogućilo da dijete učinkovito sudjeluje u svim aspektima društvenog života.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-1081870-2627 - Kognitivni i jezični razvoj u djece s neurorazvojnim rizikom (Ljubešić, Marta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Milković (mentor)

Avatar Url Jasmina Ivšac Pavliša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rožić, Maja
Uvođenje potpomognute komunikacije kod djevojčice s Wolf-Hirschhornovim sindromom, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Rožić, M. (2015) 'Uvođenje potpomognute komunikacije kod djevojčice s Wolf-Hirschhornovim sindromom', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ro\v{z}i\'{c}, Maja}, year = {2015}, pages = {76}, keywords = {multimodalnost, komunikacijski partneri, suradnja, indvidualiziranost}, title = {Uvo\djenje potpomognute komunikacije kod djevoj\v{c}ice s Wolf-Hirschhornovim sindromom}, keyword = {multimodalnost, komunikacijski partneri, suradnja, indvidualiziranost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ro\v{z}i\'{c}, Maja}, year = {2015}, pages = {76}, keywords = {multimodality, communication partners, collaboration, individualization}, title = {The Implementation of Augmentative and Alternative Communication in a Girl with Wolf-Hirschorn Syndrome}, keyword = {multimodality, communication partners, collaboration, individualization}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font