Pregled bibliografske jedinice broj: 774297
Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju
Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju // Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.) Kreativnost i mediji / Srećko Brdovčak Mac (ur.).
Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 774297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju
(Creativity of the public relations employees in (new) media environment)
Autori
Martinović, Drago
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.) Kreativnost i mediji
/ Srećko Brdovčak Mac - Varaždin : Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015
ISBN
978-953-56314-5-3
Skup
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.)Kreativnost i mediji
Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 17.09.2015. - 20.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odnosi s javnošću; kreativnost; javna uprava
(public relations; creativity; public administration)
Sažetak
Kreativnost definirana kao sposobnost stvaranja novih ideja, kao i rješavanja kompleksnih problema jedna je od ključnih poželjnih osobina djelatnika za odnose s javnošću. Novi modeli komuniciranja zasnovani na alatima novih medija modeli su koji omogućuju interaktivnost, ali i veću razinu kreativnosti u radu djelatnika za odnose s javnošću. Jedan od ciljeva ovoga rada je prepoznati važnost kreativnosti djelatnika za odnose s javnošću uposlenih u javnoj upravi u (novo)medijskom okruženju. Iako se teško prihvaćaju kreativna rješenja i nove ideje koje uvode neku novost, odnosno ideje koje odstupaju od ustaljenog načina rada posebice kada se radi o javnoj upravi, upravo je na djelatnicima za odnose s javnošću da ideje argumentirano iznesu tako da pretpostavljenima jedino preostaje da te ideje prihvate. U sklopu rada bit će predstavljeni rezultati istraživanja provedenih metodom intervjua s djelatnicima za odnose s javnošću uposlenih u javnoj upravi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti