Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 773939

Komunikacija odgajatelja i djece u igri i strukturiranim aktivnostima


Šagud, Mirjana
Komunikacija odgajatelja i djece u igri i strukturiranim aktivnostima // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 91-111 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 773939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacija odgajatelja i djece u igri i strukturiranim aktivnostima
(Communication between the teacher and children in play and srtuctured activities)

Autori
Šagud, Mirjana

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64 (2015), 1; 91-111

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
akcijsko istraživanje; djetinjstvo; igra i učenje; zona proksimalnog razvoja
(action research; childhood; play and learning; proximal development zone)

Sažetak
Komunikacija odgajatelja i djece složena je i vrlo suptilna intersubjektivna forma pedagoškog procesa. Raspon razina intervencija odgajatelja može se kretati od vođenja i instruiranja preko usmjeravanja i moderiranja do neizražavanja interesa za dječje akcije. Njezina usmjerenost, razina vođenja i reciprociteta i dinamika implicitno otkriva vrijednosna utemeljenja odgajatelja u pedagoškoj praksi. Prikazano akcijsko istraživanje pokazalo je svu složenost komunikacijskog procesa u igri kao„najslobodnijoj“ i strukturiranim aktivnostima kao ekstrinzično motiviranim organizacijskim formama. Prepoznavanje, otkrivanje i analiziranje situacija u kojima odgajatelj koristi aktualni interes i motivaciju djeteta, uočava nemogućnost samostalnog rješavanja problema zbog nerazvijenih kompetencija te suptilno vodi dijete prema višoj razini zadatka bilo je predmet istraživanja. Međuovisnost aktera koji iniciraju i razvijaju različito strukturirane aktivnosti predstavlja svu dinamičnost pedagoškog procesa. Valjana procjena o učinkovitim strategijama i tehnikama značajni je dio odgajateljevih profesionalnih kompetencija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šagud, Mirjana
Komunikacija odgajatelja i djece u igri i strukturiranim aktivnostima // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 91-111 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Šagud, M. (2015) Komunikacija odgajatelja i djece u igri i strukturiranim aktivnostima. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (1), 91-111.
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, year = {2015}, pages = {91-111}, keywords = {akcijsko istra\v{z}ivanje, djetinjstvo, igra i u\v{c}enje, zona proksimalnog razvoja}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Komunikacija odgajatelja i djece u igri i strukturiranim aktivnostima}, keyword = {akcijsko istra\v{z}ivanje, djetinjstvo, igra i u\v{c}enje, zona proksimalnog razvoja} }
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana}, year = {2015}, pages = {91-111}, keywords = {action research, childhood, play and learning, proximal development zone}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Communication between the teacher and children in play and srtuctured activities}, keyword = {action research, childhood, play and learning, proximal development zone} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Linguistics Abstracts
  • Library & Information Science Abstracts (LISA), MLA International Bibliography , EBESCO Education Research Complete with Full text





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font