Pregled bibliografske jedinice broj: 773695
Učinkovitost portala e-lektira za učenike U osnovnoj školi
Učinkovitost portala e-lektira za učenike U osnovnoj školi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 773695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost portala e-lektira za učenike U osnovnoj školi
(The effectiveness of the e-reading for students in primary school)
Autori
Veić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
14.07
Godina
2015
Stranica
58
Mentor
Suzana Tomaš
Ključne riječi
računalo; internet; suvremene tehnologije; portal e-lektire
(computer; Internet; modern technologies; the portal e-reading)
Sažetak
Računala su danas prisutna u svim osnovnim školama i postaju glavno sredstvo u mijenjanju tradicionalnih školskih uvjeta. Njihovom uporabom poboljšava se nastavni proces, učenje postaje zanimljivije, a učenici zainteresiraniji. U novije vrijeme posebno je značajan izvor informacija internet, globalna svjetska računalna mreža, koja osigurava jednostavan i brz pristup neograničenom broju različitih sadržaja. Na taj način učenici istražuju ono što ih zanima, pronalaze odgovore na pitanja, proširuju svoja znanja, uče, komuniciraju s ostalim učenicima i slično. Suvremenom tehnologijom integriramo računalo kao novo nastavno sredstvo u učenju novoga sadržaja kako bi nastava bila motivirajuća i moderna. Cilj ovog diplomskog rada je prikazati kako se portal e-lektire može primijeniti u čitanju lektirnog sadržaja. Portal e-lektire sadrži velik broj lektirnih naslova, multimediju i ostale zanimljivosti. Rezultati istraživanja su pokazali kako portal e-lektire poboljšava nastavni proces te čini učenicima čitanje lektire zanimljivijim i boljim. Time se želi pokazati kako suvremene tehnologije pridonose boljem usvajanju znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija