Pregled bibliografske jedinice broj: 773693
Društvena mreža Edmodo na mobitelu učenika
Društvena mreža Edmodo na mobitelu učenika, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 773693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvena mreža Edmodo na mobitelu učenika
(Social network Edmodo on the mobitel of students)
Autori
Brzica, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
13.07
Godina
2015
Stranica
65
Mentor
Suzana Tomaš
Ključne riječi
pomagala u nastavi; postignuća učenika; zadovoljstvo učenika
(teaching tools; students' achievements; satisfaction of students)
Sažetak
U radu se ističe značajan utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije u osnovnoškolskom obrazovanju. Radom želimo ukazati na stvarnu potrebu za povećanom primjenom mobitela u obrazovnom sustavu. Slijedom toga, uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije uz primjenu pedagoških načela, omogućuju i primjenu društvenih mreža. Društvene mreže predstavljaju svakodnevnicu. Definiraju se kao jedinstveni online servisi u kojima se uspostavlja društvena komunikacija te se omogućuje intenzivno dijeljenje informacija. Sadržaji koji se dijele su u obliku multimedije i na taj način se svakom korisniku pružaju mogućnosti korištenja multimedijalnih sadržaja na način da zadovoljava potrebe istih. Društvene mreže poboljšavaju komunikacijske vještine, relativno su jeftine i lako se koriste što znači da mogu biti integrirani u obrazovni proces učenika. Cilj istraživanja diplomskoga rada je istražiti motivaciju, ispitati proces učenja, poučavanja i testiranja znanja pomoću mobilnih uređaja i računala u odnosu na tradicionalni način učenja. Osim toga, cilj je ispitati zadovoljstvo učenika poučavanjem na društvenoj mreži Edmodo na mobitelu učenika i na računalu. U istraživanje su uključeni učenici trećeg razreda (mobitel) i učenici četvrtog razreda (računalo) OŠ Stjepan Ivičević u Makarskoj. Istraživanje je provedeno na uzorku od 46 učenika i učenica pod vodstvom učiteljica Maje Erceg i Mile Duvnjak. Budući da je glavni cilj obrazovnog sustava poučavanje, željeli smo ispitati učenikove potrebe u osnovnoškolskom sustavu kako bismo učenje prilagodili i približili učeniku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija