Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 773482

Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača


Pervan, Stipo
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 773482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača
(N/a)

Autori
Pervan, Stipo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
13.04

Godina
2015

Stranica
45

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
n/a

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pervan, Stipo
Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Pervan, S. (2015) 'Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pervan, Stipo}, year = {2015}, pages = {45}, keywords = {n/a}, title = {Utjecaj neuromarketinga na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {n/a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pervan, Stipo}, year = {2015}, pages = {45}, keywords = {n/a}, title = {n/a}, keyword = {n/a}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font