Pregled bibliografske jedinice broj: 773406
VIDEO IGRE U PRIMARNOM OBRAZOVANJU
VIDEO IGRE U PRIMARNOM OBRAZOVANJU // Reaserching Paradigmas of Childhood and Education/Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, Konferencija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, međunarodna znanstvena konferencija, 2015.
Opatija, Hrvatska, 2015. (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 773406 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
VIDEO IGRE U PRIMARNOM OBRAZOVANJU
(VIDEOGAMES IN PRIMARY EDUCATION)
Autori
Medica Ružić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Reaserching Paradigmas of Childhood and Education/Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, Konferencija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, međunarodna znanstvena konferencija, 2015.
/ - , 2015
Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
igra; nastava; primarno obrazovanje; učenje; učenici.
(play; teaching; primary education; learning; students.)
Sažetak
Igra je bitna za održivi razvoj, ali je veoma često kao takvu ne prepoznajemo i ne znamo njenu važnost. Ona uvelike dovodi do dugoročnih dobrobiti, razvija i podiže ogromne razine dječjeg razvoja na području kognitivnog, socijalnog, emotivnog i fizičkog razvoja. Igra kao takva je zapravo osnovna baza u kojoj djeca mogu prepoznati svoje interese i izraziti svoja zadovoljstva, te na taj način pobijediti određene strahove i razočaranja. S druge strane, možemo uočiti sve veću prisutnost video igara u svakodnevnici djece. Video igre se ponajviše pojavljuju u negativnom kontekstu, iako je neizbježno primijetiti djetetovu zainteresiranost i zaokupljenost njima. Što nam naposljetku govori koliko su oni oduševljeni njima. Stoga, cilj je ovog rada prikazati koliko djeca provode vremena igrajući video igre. Istraživanje je provedeno u osnovnoj školi. Ispitanici su bili učenici od 1. do 8. razreda (N=278) koji su rješavali anketni upitnik pomoću kojeg se utvrđivalo koliko često učenici provode vremena igrajući video igre. Rezultati istraživanja su pokazali da učenici veoma puno vremena provode igrajući video igre.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija