Pregled bibliografske jedinice broj: 773190
Unapređenje prodaje kao sredstvo komunikacije na tržištu pakiranih prehrambenih proizvoda
Unapređenje prodaje kao sredstvo komunikacije na tržištu pakiranih prehrambenih proizvoda, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 773190 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređenje prodaje kao sredstvo komunikacije na tržištu pakiranih prehrambenih proizvoda
(N/a)
Autori
Miletić, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.07
Godina
2015
Stranica
124
Mentor
Palić, Mirko
Ključne riječi
unapređenje prodaje; Ritter sport; marketing
(sales promotion; Ritter sport; marketing)
Sažetak
Ovaj poslijediplomski specijalistički rad obrađuje komunikacijsku vrijednost unapređenja prodaje u modernoj trgovini robom široke potrošnje. Danas, kada skoro svaki proizvod u trgovini mješovitom robom ima supstitut – po kvaliteti i po cjenovnom rangu, unapređenje prodaje je od presudne važnosti da potrošač na prodajnome mjestu odabere proizvod kojeg proizvođač i trgovac žele prodati. Unapređenje prodaje je marketinško sredstvo komunikacije koje u trenutku kupovine na samom prodajnom mjestu čini razliku među istovjetnim proizvodima. Ovaj rad objašnjava što je unapređenje prodaje i uvjete u kojima je došlo do njegovog rapidnoga razvoja. Analizirani su komunikacijski elementi unapređenja prodaje, njegove metode, te prednosti i nedostaci. Rad iznosi i popratne komunikacijske metode prema potrošaču, a to su i moderan merchandising i dizajn pakiranja. U radu je, temeljem osobnog iskustva autora, iznesen i osvrt na poslovanje marke Ritter Sport, proizvođača čiji je opstanak na hrvatskom tržištu temeljen isključivo na unapređenju prodaje. Nakon analize postojećeg stanja, predloženi su dalji komunikacijski koraci. U svrhu izrade rada provedeno je anketno istraživanje na 313 ispitanika. Rad je prezentiran kroz 5 osnovnih poglavlja, uključujući uvod i zaključak, te kroz 41 potpoglavlje. Obuhvaća 71 slikovni, tablični i grafički prikaz. Rad je doprinio sveobuhvatnoj obradi teme unapređenja prodaje usmjerenoj potrošaču, koja se kroz literaturu relativno parcijalno obrađuje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirko Palić
(mentor)