Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 773190

Unapređenje prodaje kao sredstvo komunikacije na tržištu pakiranih prehrambenih proizvoda


Miletić, Sonja
Unapređenje prodaje kao sredstvo komunikacije na tržištu pakiranih prehrambenih proizvoda, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 773190 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Unapređenje prodaje kao sredstvo komunikacije na tržištu pakiranih prehrambenih proizvoda
(N/a)

Autori
Miletić, Sonja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.07

Godina
2015

Stranica
124

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
unapređenje prodaje; Ritter sport; marketing
(sales promotion; Ritter sport; marketing)

Sažetak
Ovaj poslijediplomski specijalistički rad obrađuje komunikacijsku vrijednost unapređenja prodaje u modernoj trgovini robom široke potrošnje. Danas, kada skoro svaki proizvod u trgovini mješovitom robom ima supstitut – po kvaliteti i po cjenovnom rangu, unapređenje prodaje je od presudne važnosti da potrošač na prodajnome mjestu odabere proizvod kojeg proizvođač i trgovac žele prodati. Unapređenje prodaje je marketinško sredstvo komunikacije koje u trenutku kupovine na samom prodajnom mjestu čini razliku među istovjetnim proizvodima. Ovaj rad objašnjava što je unapređenje prodaje i uvjete u kojima je došlo do njegovog rapidnoga razvoja. Analizirani su komunikacijski elementi unapređenja prodaje, njegove metode, te prednosti i nedostaci. Rad iznosi i popratne komunikacijske metode prema potrošaču, a to su i moderan merchandising i dizajn pakiranja. U radu je, temeljem osobnog iskustva autora, iznesen i osvrt na poslovanje marke Ritter Sport, proizvođača čiji je opstanak na hrvatskom tržištu temeljen isključivo na unapređenju prodaje. Nakon analize postojećeg stanja, predloženi su dalji komunikacijski koraci. U svrhu izrade rada provedeno je anketno istraživanje na 313 ispitanika. Rad je prezentiran kroz 5 osnovnih poglavlja, uključujući uvod i zaključak, te kroz 41 potpoglavlje. Obuhvaća 71 slikovni, tablični i grafički prikaz. Rad je doprinio sveobuhvatnoj obradi teme unapređenja prodaje usmjerenoj potrošaču, koja se kroz literaturu relativno parcijalno obrađuje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miletić, Sonja
Unapređenje prodaje kao sredstvo komunikacije na tržištu pakiranih prehrambenih proizvoda, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
Miletić, S. (2015) 'Unapređenje prodaje kao sredstvo komunikacije na tržištu pakiranih prehrambenih proizvoda', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mileti\'{c}, Sonja}, year = {2015}, pages = {124}, keywords = {unapre\djenje prodaje, Ritter sport, marketing}, title = {Unapre\djenje prodaje kao sredstvo komunikacije na tr\v{z}i\v{s}tu pakiranih prehrambenih proizvoda}, keyword = {unapre\djenje prodaje, Ritter sport, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mileti\'{c}, Sonja}, year = {2015}, pages = {124}, keywords = {sales promotion, Ritter sport, marketing}, title = {n/a}, keyword = {sales promotion, Ritter sport, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font