Pregled bibliografske jedinice broj: 772959
Obrada izborne nastavne teme uporabom različitih nastavnih metoda kroz suradnju muzeja i škole.
Obrada izborne nastavne teme uporabom različitih nastavnih metoda kroz suradnju muzeja i škole. // Relacije i korelacije - VIII. Skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem. Knjiga sažetaka
Split: Hrvatsko muzejsko društvo, 2015. str. 56-56 (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 772959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrada izborne nastavne teme uporabom različitih nastavnih metoda kroz suradnju muzeja i škole.
(Elaboration of optional training unit by using different teaching methods through cooperation of museum and school.)
Autori
Kletečki Eduard ; Kletečki, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Relacije i korelacije - VIII. Skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem. Knjiga sažetaka
/ - Split : Hrvatsko muzejsko društvo, 2015, 56-56
Skup
Relacije i korelacije - VIII. Skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem.
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 25.03.2015. - 27.03.2015
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
izborna tema ; podzemlje ; fauna podzemlja ; suradnja škole i muzeja
(optional training unit ; underground ; underground fauna ; cooperation of museum and school)
Sažetak
U realizaciji izbornih nastavnih tema u nastavi prirode i biologije otvaraju se mogućnosti veće uporabe različitih nastavnih metoda kojima se potiču učenici na aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu. No, ove teme pružaju mogućnosti i za suradnju škole i muzeja kroz uporabu prirodnina u nastavi, ali i upoznavanjem učenika s metodama interdisciplinarnih istraživanja u prirodoslovlju. Uzorak u našem istraživanju čini 40 učenika 6. razreda OŠ Bogumila Tonija Samobor, od kojih je 20 u eksperimentalnoj, a 20 kontrolnoj skupini. U eksperimentalnoj skupini izborna nastavna tema "Život u špiljama i podzemnim vodama" obrađuje se uporabom slijedećih metoda i oblika rada: skupni rad, pokus, oluja ideja, insert metoda i rad na tekstu (Sl.6). Tijekom izvođenja skupnog rada, u eksperimentalnoj skupini učenika, u realizaciju nastavnog sata uključen je i kustos-muzejski pedagog.Svaki od odjela koristi dvije od navedenih metoda rada. U kontrolnoj se skupini primjenjuje samo frontalni oblik rada, a nastavu izvodi predmetni učitelj. Pismenom provjerom, na slijedećem nastavnom satu, zadacima objektivnog tipa provjerava se znanje učenika u eksperimentalnoj i kontrolnoj skupini. Nakon pismene provjere slijedi anketa kojom se ispituje interes učenika za pojedine oblike i metode rada u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatski prirodoslovni muzej