Pregled bibliografske jedinice broj: 772256
Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija
Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija // Arhivi, knjižnice, muzeji 17 / Willer, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo, 2013. str. 53.-71. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 772256 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija
(Educational-experiential and Semiotic Potential of Museum Objects and Pedagogical Communication)
Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Arhivi, knjižnice, muzeji 17
/ Willer, M. - Zagreb : Hrvatsko muzejsko društvo, 2013, 53.-71.
ISBN
978-953-6001-93-4
Skup
Arhivi, knjižnice, muzeji: PREDMET, PROSTOR, VRIJEME
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 27.11.2013. - 29.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
semiotički potencijali muzejskog predmeta; pedagoška komunikacija; modeli učenja u muzeju
(semiotic potential of museum objects; educational communication; models of learning in the museum)
Sažetak
U radu su promišljani obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta u svjetlu pedagoške komunikacije. Budući da je pedagoška komunikacija u muzeju svojim najvećim dijelom utemeljena na njegovoj obrazovnoj ulozi kao jednoj od najznačajnijih muzejskih funkcija, modeli učenja u muzeju promatrani u ovom radu govore o temeljima pedagoške muzejske komunikacije. U zaključku je rada istaknuta misao o potrebi oblikovanja muzejske pedagoške komunikacije utemeljene na motivaciji posjetitelja, osjećaju zadovoljstva i zadovoljenja njihove osobne radoznalosti tijekom različitih oblika učenja u informalnom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija