Pregled bibliografske jedinice broj: 772095
Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika
Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 2; 343-360 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 772095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika
(The Dimensions of Students' Perceptions of Museum Contents and the Age of Students)
Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 10
(2013), 2;
343-360
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
dimenzije percepcije muzejskih sadržaja; dob učenika; dobno diferencirana muzejska komunikacija
(dimensions of perceptions of museum contents; the age of students; age-differentiated museum communication)
Sažetak
U radu je predstavljeno istraživanje povezanosti dimenzija percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika. Navedena je povezanost promatrana na temelju istraživanja dimenzija učenikih percepcija u skupini 431 učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Značajke percepcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je korištena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku je rada objašnjena povezanost između učeničke percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika u situaciji ujednačenog, dobno nediferenciranog poučavanja, kakvo je provođeno u muzejskom okruženju tijekom istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Services Abstracts
- Social Sciences Abstracts