Pregled bibliografske jedinice broj: 771892
Analiza utjecaja uličnog parkiranja na sigurnost cestovnog i pješačkog prometa
Analiza utjecaja uličnog parkiranja na sigurnost cestovnog i pješačkog prometa // 2. interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Održivi razvoj ruralnih krajeva“, / Skendžić, Aleksandar (ur.).
Gospić, 2015. str. 207-220 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 771892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza utjecaja uličnog parkiranja na sigurnost
cestovnog i pješačkog prometa
(Analysing the effect of street parking to the
safety of vehicle and pedestrian traffic)
Autori
Maršanić, Robert ; Frka, Danijel ; Krpan, Ljudevit
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2. interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Održivi razvoj ruralnih krajeva“,
/ Skendžić, Aleksandar - Gospić, 2015, 207-220
ISBN
978-953-56202-5-9
Skup
2. interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Održivi razvoj ruralnih krajeva“,
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 20.11.2014. - 21.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ulično parkiranje ; sigurnost ; cestovni promet ; pješački promet
(street parking ; security ; road traffic ; pedestrian traffic.)
Sažetak
Ulične parkirne površine čine sastavni dio gradskog tkiva i bez njih, u današnjim uvjetima, nije moguće odvijanje svih funkcija sre¬dišnjeg gradskog prostora. Svako kretanje automobila u prometu ima neko odredište, odnosno završetak koji rezultira parkiranjem. S obzirom da svako stajanje zahtijeva stanovitu površinu, parkiranje automobila na kolnicima i uličnim površinama za parkiranje ima posebno značenje za odvijanje prometa. Pritom je manevriranje automobilom, odnosno postupak ili radnja parkiranja, koji se učestalo odvijaju u neposrednoj blizini glavnih prometnih tokova, bitan element sigurnosti svih sudionika u prometu, prvenstveno zbog radnji koje se čine (uključivanje u prometni tok i isključivanje iz prometnog toka). Svrha je ovog rada detaljnije analizirati utjecaj uličnog parkiranja na sigurnost cestovnog i pješačkog prometa. Učinci pravovremenog povećavanja sigurnosti mogu se evaluirati kroz smanjenje broja incidentnih mjesta na prometnici, stresnih situacija za pješake te broja nezgoda uzrokovanim parkiranjem vozila.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica