Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 771402

Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa


Hotujac Dreve, Matea; Dobrić, Arnalda
Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa // Knjiga sažetaka međunarodnog znanstvenog skupa 3. Međimurski filološki dani "Višejezičnost i kulturna raznolikost u obrazovanju - Kajkavsko narječje"
Čakovec, Hrvatska, 2015. str. 36-37 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 771402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa
(Early learning of English as a foreign language in children with autism integrated in regular educational system)

Autori
Hotujac Dreve, Matea ; Dobrić, Arnalda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka međunarodnog znanstvenog skupa 3. Međimurski filološki dani "Višejezičnost i kulturna raznolikost u obrazovanju - Kajkavsko narječje" / - , 2015, 36-37

ISBN
978-953-7210-76-2

Skup
Međunarodni znanstveni skupa 3. Međimurski filološki dani "Višejezičnost i kulturna raznolikost u obrazovanju - Kajkavsko narječje"

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 12.03.2015. - 13.03.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
autizam; djeca; verbotonalna metoda; PECS
(autism; children; Verbotonal method; PECS)

Sažetak
U suvremenom društvu više smo no ikad izloženi engleskom jeziku a njegov je utjecaj vidljiv u mnogim domenama svakodnevnog života. U dosadašnjem radu s djecom s pervazivnim razvojnim poremećajem, posebice u radu s predškolskim i osnovnoškolskim uzrastom, uočili smo da i neverbalna i verbalna djeca koja imaju poteškoća s vizualnim i auditivnim procesiranjem upravo koriste suvremene medije kao izvor autostimulacije. Pri tome koriste crtiće na engleskom jeziku te vrlo često, ako verbaliziraju, koriste čitave riječi i izraze engleskog jezika umjesto odgovarajućih fraza na hrvatskom jeziku. Iako se ovakav način učenja zanemaruje, kod spomenute bi skupine djece mogao otvoriti vrata kvalitetnom obrazovanju. Pri radu s djecom s ovim razvojnim proemećajem koristili smo prilagođenu AVGS metodu uz Picture Exchange Communication System (tzv. PECS) za neverbalnu djecu. Oblik poduke koji učeniku omogućava strukturiranje nastavne jedinice tako da na temelju vlastitih senzoričkih sposobnosti ostvari optimalnu formu situacijskog učenja omogućit će pohranu gradiva u dugoročno pamćenje. Cikličkim proširivanjem nastavne jedinice ostvaruje se optimalna količina informacija za svakoga pojedinoga učenika koja se onda može kvalitetno usvojiti na temelju već prethodno usvojenih znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3096 - Neurolingvistički aspekti bilingvizma (Mildner, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Arnalda Dobrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hotujac Dreve, Matea; Dobrić, Arnalda
Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa // Knjiga sažetaka međunarodnog znanstvenog skupa 3. Međimurski filološki dani "Višejezičnost i kulturna raznolikost u obrazovanju - Kajkavsko narječje"
Čakovec, Hrvatska, 2015. str. 36-37 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Hotujac Dreve, M. & Dobrić, A. (2015) Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa. U: Knjiga sažetaka međunarodnog znanstvenog skupa 3. Međimurski filološki dani "Višejezičnost i kulturna raznolikost u obrazovanju - Kajkavsko narječje".
@article{article, author = {Hotujac Dreve, Matea and Dobri\'{c}, Arnalda}, year = {2015}, pages = {36-37}, keywords = {autizam, djeca, verbotonalna metoda, PECS}, isbn = {978-953-7210-76-2}, title = {Rano u\v{c}enje engleskog jezika za u\v{c}enike s pervazivnim razvojnim poreme\'{c}ajem koji poha\djaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovno\v{s}kolskih programa}, keyword = {autizam, djeca, verbotonalna metoda, PECS}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hotujac Dreve, Matea and Dobri\'{c}, Arnalda}, year = {2015}, pages = {36-37}, keywords = {autism, children, Verbotonal method, PECS}, isbn = {978-953-7210-76-2}, title = {Early learning of English as a foreign language in children with autism integrated in regular educational system}, keyword = {autism, children, Verbotonal method, PECS}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font