Pregled bibliografske jedinice broj: 771402
Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa
Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa // Knjiga sažetaka međunarodnog znanstvenog skupa 3. Međimurski filološki dani "Višejezičnost i kulturna raznolikost u obrazovanju - Kajkavsko narječje"
Čakovec, Hrvatska, 2015. str. 36-37 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 771402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rano učenje engleskog jezika za učenike s pervazivnim razvojnim poremećajem koji pohađaju nastavu u integraciji ili inkluziji redovnih osnovnoškolskih programa
(Early learning of English as a foreign language in children with autism integrated in regular educational system)
Autori
Hotujac Dreve, Matea ; Dobrić, Arnalda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka međunarodnog znanstvenog skupa 3. Međimurski filološki dani "Višejezičnost i kulturna raznolikost u obrazovanju - Kajkavsko narječje"
/ - , 2015, 36-37
ISBN
978-953-7210-76-2
Skup
Međunarodni znanstveni skupa 3. Međimurski filološki dani "Višejezičnost i kulturna raznolikost u obrazovanju - Kajkavsko narječje"
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 12.03.2015. - 13.03.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
autizam; djeca; verbotonalna metoda; PECS
(autism; children; Verbotonal method; PECS)
Sažetak
U suvremenom društvu više smo no ikad izloženi engleskom jeziku a njegov je utjecaj vidljiv u mnogim domenama svakodnevnog života. U dosadašnjem radu s djecom s pervazivnim razvojnim poremećajem, posebice u radu s predškolskim i osnovnoškolskim uzrastom, uočili smo da i neverbalna i verbalna djeca koja imaju poteškoća s vizualnim i auditivnim procesiranjem upravo koriste suvremene medije kao izvor autostimulacije. Pri tome koriste crtiće na engleskom jeziku te vrlo često, ako verbaliziraju, koriste čitave riječi i izraze engleskog jezika umjesto odgovarajućih fraza na hrvatskom jeziku. Iako se ovakav način učenja zanemaruje, kod spomenute bi skupine djece mogao otvoriti vrata kvalitetnom obrazovanju. Pri radu s djecom s ovim razvojnim proemećajem koristili smo prilagođenu AVGS metodu uz Picture Exchange Communication System (tzv. PECS) za neverbalnu djecu. Oblik poduke koji učeniku omogućava strukturiranje nastavne jedinice tako da na temelju vlastitih senzoričkih sposobnosti ostvari optimalnu formu situacijskog učenja omogućit će pohranu gradiva u dugoročno pamćenje. Cikličkim proširivanjem nastavne jedinice ostvaruje se optimalna količina informacija za svakoga pojedinoga učenika koja se onda može kvalitetno usvojiti na temelju već prethodno usvojenih znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-3096 - Neurolingvistički aspekti bilingvizma (Mildner, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Arnalda Dobrić
(autor)