Pregled bibliografske jedinice broj: 771396
Važnost pokreta za svladavanje komunikacijskih vještina i pamćenje
Važnost pokreta za svladavanje komunikacijskih vještina i pamćenje // Interdisciplinarni pristup u liječenju sluha, slušanja i jezično-govornih teškoća
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 771396 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost pokreta za svladavanje komunikacijskih vještina i pamćenje
(Importance of movement in mastering communication skills and memory)
Autori
Dobrić, Arnalda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Interdisciplinarni pristup u liječenju sluha, slušanja i jezično-govornih teškoća
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.04.2015. - 18.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pokret; govor; Gestural Feedback Model; "Tips-of-the-Tongue"; emocije; pamćenje; metafora; verbotonalni sistem; sindrom Down
(movement; speech; Gestural Feedback Model; "Tips-of-the-Tongue" emotions; memory; metaphore; Verbotonal system; Down syndrome)
Sažetak
U radu se na temelju različitih teorijskih (Gestural Feedback Model) i praktičnih primjera (npr. logička gesta, "Tips-of-the-Tongue") dovodi u vezu pokret ruke kao oblik čovjekove prostornosti i gvorni izričaj na razini verbalnog sadržaja i afektivnosti. Naglašava se integriranost ljudskog pokreta općenito na različitim razinama čovjekova razvoja i funkcionaranja kroz primjere povezanosti pokreta i emocija, pokreta i pamćenja te pokreta i metafora kako u različitim pristupima i vidovima ljudskog djelovanja tako i u verbotonalnom sistemu. Poseban je dio posvećen pokretu u radu s djecom sa sindromom Down.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Ovaj je rad prezentiran na skupu umjesto planiranog rada "Stimulacije pokretom kao metoda usvajanja somatskih slika samoglasnika pri rehabilitaciji sluha i govora osoba s pervazivnim razvojnim poremećajem" (sažetak na str. 22 Zbornika sažetaka) autorica Matee Hotujac Dreven i Arnalde Dobrić.
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-3096 - Neurolingvistički aspekti bilingvizma (Mildner, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Arnalda Dobrić
(autor)