Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 770761

Kompetencijski pristup cjeloživotnom učenju odgajatelja u učeničkim domovima


Ćuk, Marijana
Kompetencijski pristup cjeloživotnom učenju odgajatelja u učeničkim domovima, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 770761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencijski pristup cjeloživotnom učenju odgajatelja u učeničkim domovima
(Competence Based Approach to Lifelong Learning of Boarding Schools Educators)

Autori
Ćuk, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.04

Godina
2015

Stranica
270

Mentor
Hrvatić, Neven

Ključne riječi
kompetencije; generičke kompetencije; područno-specifične kompetencije; odgajatelj; učenički dom; cjeloživotno učenje; formalno učenje; neformalno učenje; informalno učenje
(competence; generic competences; subject-specific competences; educator; boarding school; lifelong learning; formal education; non- formal education; informal learning)

Sažetak
Srednjoškolski učenički domovi su mjesta koja odgajateljima omogućavaju široko polje djelovanja. Mladima možemo pomoći u njihovom razvoju na svima razinama (tjelesnoj, intelektualnoj, psihološkoj, moralnoj, duhovnoj…). Kako je odgajatelj u domu najviše u kontaktu s učenicima od njega se zahtijeva posjedovanje širokog područja kompetencija (generičkih-instrumentalne, interpersonalne, sustavne i specifičnih za odgojne znanosti). U Republici Hrvatskoj ne postoji specijalizirani studij za rad u učeničkim domovima (odgajatelji su uglavnom srednjoškolski profesori raznih predmeta, pedagozi, psiholozi, inženjeri raznih struka ili medicinske sestre…), stoga su i kompetencije koje odgajatelji stječu tijekom studija dijelom različite. Koje su to kompetencije koje su odgajatelji stekli tijekom studija i u kojoj mjeri istraživalo se u ovom radu. Također je ispitano za koje kompetencije odgajatelji drže da su im potrebne, a nisu ih stekli tijekom studija te na koji način misle da bi ih mogli steći kroz cjeloživotno učenje (formalno, informalno ili neformalno). Time se dobio uvid u postojeće stanje domova glede kompetencija i cjeloživotnog učenja odgajatelja. Znanstveni doprinos rada se vidi u: smjernicama za usavršavanje odgajatelja na temelju modificiranog instrumenta ; licenciranju i potrebi za stručnim usavršavanjem ; osmišljavanju programa za razvoj kompetencija odgajatelja u učeničkim domovima kroz cjeloživotno učenje, te podloga za buduća istraživanja domske pedagogije u hrvatskog i široj pedagogijskoj znanosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćuk, Marijana
Kompetencijski pristup cjeloživotnom učenju odgajatelja u učeničkim domovima, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Ćuk, M. (2015) 'Kompetencijski pristup cjeloživotnom učenju odgajatelja u učeničkim domovima', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}uk, Marijana}, year = {2015}, pages = {270}, keywords = {kompetencije, generi\v{c}ke kompetencije, podru\v{c}no-specifi\v{c}ne kompetencije, odgajatelj, u\v{c}eni\v{c}ki dom, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, formalno u\v{c}enje, neformalno u\v{c}enje, informalno u\v{c}enje}, title = {Kompetencijski pristup cjelo\v{z}ivotnom u\v{c}enju odgajatelja u u\v{c}eni\v{c}kim domovima}, keyword = {kompetencije, generi\v{c}ke kompetencije, podru\v{c}no-specifi\v{c}ne kompetencije, odgajatelj, u\v{c}eni\v{c}ki dom, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, formalno u\v{c}enje, neformalno u\v{c}enje, informalno u\v{c}enje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}uk, Marijana}, year = {2015}, pages = {270}, keywords = {competence, generic competences, subject-specific competences, educator, boarding school, lifelong learning, formal education, non- formal education, informal learning}, title = {Competence Based Approach to Lifelong Learning of Boarding Schools Educators}, keyword = {competence, generic competences, subject-specific competences, educator, boarding school, lifelong learning, formal education, non- formal education, informal learning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font