Pregled bibliografske jedinice broj: 770360
Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju
Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 770360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju
(Personal branding in Web 2.0)
Autori
Goreta, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.07
Godina
2015
Stranica
50
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
osobna marka; identitet; Web 2.0; društvene mreže; karijera
(personal branding; identity; Web 2.0; social media; career)
Sažetak
Rad se bavi problematikom razvoja i održavanja osobne marke u svrhu unaprjeđenja karijere i poticanja uspjeha. Obzirom na zasićenost tržišta rada, pojedincima je sve teže diferencirati se u odnosu na svoje konkurente na tržištu. Upravljanje markom osobe je relativno novi fenomen koji se u 21. stoljeću pretvorio u svakodnevicu. To je proces koji reprezentira i projicira osobnost pojedinca kroz način na koji govori, kako se ponaša i kako predstavlja svoje vrijednosti. Razvojem Web 2.0 tehnologije i društvenih mreža, stvorile su se nove prilike za građenje identiteta marke i novi načini da se izrazi autentičnost individue. Teorijskim pregledom podrobnije je objašnjen pojam marke osobe, njen razvoj i značenje. Uz to, posebno je obraćena pozornost na digitalno okruženje i platforme koje služe kao alati u procesu upravljanja. Kvalitativnim primarnim istraživanjem cilj je bio istražiti kako osobe iz uzorka opisuju upravljanje markom osobe te koje kriterije smatraju krucijalnim za uspjeh u današnjem svijetu. Također je cilj bio i istražiti na koji način je moguće upravljati identitetom, koji izazovi proizlaze u uvjetima dvosmjerne komunikacije i koliko upravljanje markom može biti značajno za budući posao ili karijeru. Metodom dubinskog intervjua ispitane su osobe koje su sa svojim relevantnim znanjem o industriji i svojim iskustvom, izrazile svoje mišljenje o navedenim problemima. Sve tri osobe u uzorku istaknule su kako upravljanje markom osobe nikada nije bilo važnije za diferencijaciju i stvaranje dodatne vrijednosti u cilju izgrađivanja uspješne karijere.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija