Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 770360

Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju


Goreta, Luka
Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 770360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju
(Personal branding in Web 2.0)

Autori
Goreta, Luka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.07

Godina
2015

Stranica
50

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
osobna marka; identitet; Web 2.0; društvene mreže; karijera
(personal branding; identity; Web 2.0; social media; career)

Sažetak
Rad se bavi problematikom razvoja i održavanja osobne marke u svrhu unaprjeđenja karijere i poticanja uspjeha. Obzirom na zasićenost tržišta rada, pojedincima je sve teže diferencirati se u odnosu na svoje konkurente na tržištu. Upravljanje markom osobe je relativno novi fenomen koji se u 21. stoljeću pretvorio u svakodnevicu. To je proces koji reprezentira i projicira osobnost pojedinca kroz način na koji govori, kako se ponaša i kako predstavlja svoje vrijednosti. Razvojem Web 2.0 tehnologije i društvenih mreža, stvorile su se nove prilike za građenje identiteta marke i novi načini da se izrazi autentičnost individue. Teorijskim pregledom podrobnije je objašnjen pojam marke osobe, njen razvoj i značenje. Uz to, posebno je obraćena pozornost na digitalno okruženje i platforme koje služe kao alati u procesu upravljanja. Kvalitativnim primarnim istraživanjem cilj je bio istražiti kako osobe iz uzorka opisuju upravljanje markom osobe te koje kriterije smatraju krucijalnim za uspjeh u današnjem svijetu. Također je cilj bio i istražiti na koji način je moguće upravljati identitetom, koji izazovi proizlaze u uvjetima dvosmjerne komunikacije i koliko upravljanje markom može biti značajno za budući posao ili karijeru. Metodom dubinskog intervjua ispitane su osobe koje su sa svojim relevantnim znanjem o industriji i svojim iskustvom, izrazile svoje mišljenje o navedenim problemima. Sve tri osobe u uzorku istaknule su kako upravljanje markom osobe nikada nije bilo važnije za diferencijaciju i stvaranje dodatne vrijednosti u cilju izgrađivanja uspješne karijere.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Goreta, Luka
Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Goreta, L. (2015) 'Upravljanje markom osobe u digitalnom okruženju', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Goreta, Luka}, year = {2015}, pages = {50}, keywords = {osobna marka, identitet, Web 2.0, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, karijera}, title = {Upravljanje markom osobe u digitalnom okru\v{z}enju}, keyword = {osobna marka, identitet, Web 2.0, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, karijera}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Goreta, Luka}, year = {2015}, pages = {50}, keywords = {personal branding, identity, Web 2.0, social media, career}, title = {Personal branding in Web 2.0}, keyword = {personal branding, identity, Web 2.0, social media, career}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font