Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 769928

Sintaktička složenost iskaza djece u dobi od šest i deset godina


Jurković, Paulina
Sintaktička složenost iskaza djece u dobi od šest i deset godina, 2014., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 769928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sintaktička složenost iskaza djece u dobi od šest i deset godina
(Syntactic complexity of child`s utterances in age of six and ten)

Autori
Jurković, Paulina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.09

Godina
2014

Stranica
37

Mentor
Kuvač Kraljević, Jelena

Ključne riječi
usvajanje jezika; teorija reformulacije; sintaktička složenost; važnost ulaznog jezika
(language aquisition; theory of reformulation; syntactic complexisity; language input importance)

Sažetak
Pitanje kako djeca usvajaju jezik te proizvode rečenice i rečenične konstrukcije koje nikad nisu čuli izazov je za mnoge znanstvenike, prvenstveno psiholingviste. Teorija reformulacije ovaj problem tumači preko postupaka reformulacije koje djeca primjenjuju na postojeće iskaze odraslih kako bi proizveli svoje iskaze u ciljnom jeziku. U ovom radu istražuje se koje od tih postupaka i u kojoj mjeri djeca dobi od šest i deset godina koriste pri stvaranju vlastitih iskaza. Nadalje ispituje se i potvrđuje da starija djeca i ona djeca koja su jezično-govorno više poticana tijekom svog djetinjstva proizvode sintaktički složenije iskaze s više odnosnih rečenica. Naglašava se važnost kvantitete i kvalitete jezičnog ulaza, što je bitan čimbenik za usvajanje i sintaktičku složenost jezika koji su bitni čimbenici za razvoj jezičnog izražavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jelena Kuvač (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurković, Paulina
Sintaktička složenost iskaza djece u dobi od šest i deset godina, 2014., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Jurković, P. (2014) 'Sintaktička složenost iskaza djece u dobi od šest i deset godina', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurkovi\'{c}, Paulina}, year = {2014}, pages = {37}, keywords = {usvajanje jezika, teorija reformulacije, sintakti\v{c}ka slo\v{z}enost, va\v{z}nost ulaznog jezika}, title = {Sintakti\v{c}ka slo\v{z}enost iskaza djece u dobi od \v{s}est i deset godina}, keyword = {usvajanje jezika, teorija reformulacije, sintakti\v{c}ka slo\v{z}enost, va\v{z}nost ulaznog jezika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurkovi\'{c}, Paulina}, year = {2014}, pages = {37}, keywords = {language aquisition, theory of reformulation, syntactic complexisity, language input importance}, title = {Syntactic complexity of child`s utterances in age of six and ten}, keyword = {language aquisition, theory of reformulation, syntactic complexisity, language input importance}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font