Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 769924

Prikaz probirnog testa jezičnih sposobnosti djece predškolske dobi


Ivana Srebačić
Prikaz probirnog testa jezičnih sposobnosti djece predškolske dobi, 2014., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 769924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz probirnog testa jezičnih sposobnosti djece predškolske dobi
(Overview of Screening language test for preschool children)

Autori
Ivana Srebačić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.09

Godina
2014

Stranica
44

Mentor
Kuvač Kraljević, Jelena

Neposredni voditelj
Hržica, Gordana

Ključne riječi
probir; test
(screening; test)

Sažetak
Ovim se diplomskim radom željela skrenuti pozornost na važnost probira s naglaskom na rano identificiranje jezičnih teškoća. Kao što je vidljivo iz opisa samoga testa, oblikovanje i izrada testa za procjenu jezičnih sposobnosti nije nimalo lagan zadatak. Čestice se oblikuju s obzirom na specifičnosti jezika i razvojne miljokaze koji su otprije poznati. Problem prilikom oblikovanja jest upravo nedostatno istražena razvojna putanja usvajanja hrvatskoga jezika. Neki su se zadaci oblikovali na temelju dugogodišnjeg iskustva i znanja stručnjaka u području jezika i jezičnih teškoća. Nemogućnost usporedbe testa s drugim sličnim testovima na hrvatskom jeziku bio je još jedan od problema s kojima su se autori testa susreli. Korist i dobit probirnog testa jezičnih sposobnosti predškolske djece jest višestruka: (1) u vrtićima diljem zemlje stručnjaci će moći ispitati gotovo cijelu populaciju djece i izdvojiti onu koja su rizična za jezične teškoće, (2) postupak je brz i jednostavan, (3) stručnjaci će moći pratiti razvoj djeteta ispitujući ih svake godine testom za njegovu dob, (4) smanjit će se korištenje neobjektivnih i nestandardiziranih testova, posebno u obliku 'grupnih trijaža', (5) najvažnije je da će se izdvojiti gotovo sva djeca koja pokazuju rizik za jezične teškoće i (6) unaprijedit će se proces rane intervencije te će terapija započeti što ranije.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Gordana Hržica (mentor)

Avatar Url Jelena Kuvač (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivana Srebačić
Prikaz probirnog testa jezičnih sposobnosti djece predškolske dobi, 2014., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Ivana Srebačić (2014) 'Prikaz probirnog testa jezičnih sposobnosti djece predškolske dobi', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2014}, pages = {44}, keywords = {probir, test}, title = {Prikaz probirnog testa jezi\v{c}nih sposobnosti djece pred\v{s}kolske dobi}, keyword = {probir, test}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2014}, pages = {44}, keywords = {screening, test}, title = {Overview of Screening language test for preschool children}, keyword = {screening, test}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font