Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 769585

Mišljenje učitelja o izvanučioničkoj nastavi prirode i društva


Habek, Kristina
Mišljenje učitelja o izvanučioničkoj nastavi prirode i društva, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 769585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenje učitelja o izvanučioničkoj nastavi prirode i društva
(Teachers` opinion on outdoore science and social studies teaching)

Autori
Habek, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
06.07

Godina
2015

Stranica
37

Mentor
Letina, Alena

Ključne riječi
izvanučionička nastava; vrste; prednosti; nedostaci; didaktičke specifičnosti
(outdoor learning; types; advantages; disadvantages; didactic specificity)

Sažetak
Izvanučionička nastava jest ostvarivanje planiranih nastavnih sadržaja izvan učionice, bez obzira na mjesto i vrijeme trajanja. To je specifičan oblik nastave koji se organizira kako bi se što učinkovitije realizirali oni nastavni sadržaji za koje je potrebno neposredno promatranje i kontakt s izvornom stvarnošću (Husanović-Pejnović, 2011.). U ovom radu izložene su temeljne zadaće izvanučioničke nastave i prikazan njen povijesni razvoj u Hrvatskoj i svijetu. Opisane su najvažnije značajke pojedinih vrsta izvanučioničke nastave - posjete, izleta, ekskurzije, škole u prirodi i terenske nastave i istaknuta njihova važnost. Također, u ovome radu razmatraju se mnogobrojne prednosti, ali i eventualni nedostaci izvanučioničke nastave prirode i društva te određuju njene didaktičke specifičnosti. Važnost i mnoge prednosti izvanučioničke nastave prirode i društva istaknute su u mnogim knjigama, znanstvenim i stručnim radovima i priručnicima za učitelje. Za njeno kvalitetno planiranje, programiranje, provođenje i evaluaciju neizmjerno je važna uloga učitelja. Stoga su u ovom radu prikazani rezultati istraživanja kojem je cilj bio ispitati kako učitelji procjenjuju svoje kompetencije i motivaciju za planiranje i provođenje izvanučioničke nastave prirode i društva te utvrditi njihovo mišljenje o prednostima i nedostatcima njene organizacije. Istraživanje je provedeno kroz školsku godinu 2014./2015. anketiranjem učitelja razredne nastave (N=71) sa područja županije Grada Zagreba. Rezultati istraživanja pokazuju da se učitelji osjećaju kompetentnima za organizaciju izvanučioničke nastave prirode i društva te da su svjesni njenih brojnih prednosti, ali i mogućih nedostataka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alena Letina (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Habek, Kristina
Mišljenje učitelja o izvanučioničkoj nastavi prirode i društva, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Habek, K. (2015) 'Mišljenje učitelja o izvanučioničkoj nastavi prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Habek, Kristina}, year = {2015}, pages = {37}, keywords = {izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava, vrste, prednosti, nedostaci, didakti\v{c}ke specifi\v{c}nosti}, title = {Mi\v{s}ljenje u\v{c}itelja o izvanu\v{c}ioni\v{c}koj nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava, vrste, prednosti, nedostaci, didakti\v{c}ke specifi\v{c}nosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Habek, Kristina}, year = {2015}, pages = {37}, keywords = {outdoor learning, types, advantages, disadvantages, didactic specificity}, title = {Teachers` opinion on outdoore science and social studies teaching}, keyword = {outdoor learning, types, advantages, disadvantages, didactic specificity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font