Pregled bibliografske jedinice broj: 768413
Utjecaj suvremenih trendova na razvoj poslovanja agencija i turoperatora
Utjecaj suvremenih trendova na razvoj poslovanja agencija i turoperatora // Suvremeni trendovi u turizmu / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 38-70
CROSBI ID: 768413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj suvremenih trendova na razvoj poslovanja agencija i turoperatora
(ADJUSTMENT OF TOURISM INTERMEDIARIES TO A COMPLEX TOURISM ENVIRONMENT)
Autori
Gržinić, Jasmina ; Sučić Čevra, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Suvremeni trendovi u turizmu
Urednik/ci
Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja
Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2014
Raspon stranica
38-70
ISBN
978-953-7498-77-1
Ključne riječi
međunarodni turizam, inovacije, turističko posredovanje, specijalizacija.
(international tourism, innovation, tourist intermediation, specialisation.)
Sažetak
Globalizacija je izvršila snažne utjecaje na razvoj svjetskih ekonomija. Isto se odražava i na turističkom tržištu. Uzroci globalizacije u turizmu su brzina razmjene ekonomskih i ostalih utjecaja između turista i lokalnih zajednica. Doprinos istome dali su i turistički posrednici koji prodaju svoje aranžmane kupcu na neviđeno te u težnji za zadovoljenjem različitih potreba potražnje utječu na razvoj turističkih destinacija. Postulati današnjeg poslovanja u turizmu su kvaliteta usluge, lokacija i nadogradnja kroz elemente jake distribucijske mreže i vrhunsku promociju. Posrednici su pritom izazvani globalizacijom u kontekstu usklađivanja očekivanog i doživljenog, pritiska konkurenata, utjecaja suvremenih tehnologija i dr. Velike turoperatore Europe izravno pogađaju brojni utjecaji kao što su porast individualnih rezervacija, visoka konkurentnost, rizičnost poslovanja i ugovaranja, promjenjivost zahtjeva kupaca. Unaprjeđenje poslovanja moguće je kroz inovacije. U protivnom postaje upitan opstanak na tržištu. Inovativnost se prepoznaje kroz kvalitetne i specijalizirane ponude, poštivanje načela odgovornog ponašanja u svim fazama poslovanja, sigurnost i osiguranje klijenata, minimiziranje rizika u poslovanju i sl. Ovaj rad želi ukazati na inovacije u posredničkom poslovanju koje unaprijeđuju suradnju svih, principala, posrednika i klijenta. Posebno je utvrđeno njihovo djelovanje, aktivnosti i učinci na turističko tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski