Pregled bibliografske jedinice broj: 768385
Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju
Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 768385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju
(Consumers' perception of a product placement)
Autori
Šimurina, Maria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
03.07
Godina
2015
Stranica
47
Mentor
Horvat, Sandra
Ključne riječi
percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju; prikriveno oglašavanje
(consumers' perception of a product placement; product placement)
Sažetak
Svakodnevno se troši velika količina financijskih sredstava kako bi se kupcima skrenula pozornost za određeni proizvod, potaknuo njihov interes za kupnjom, odvratilo od raznih konkurentskih poteza ili obavijestilo o novim promotivnim aktivnostima. Marketing je danas dosegnuo velike razmjere, ali doveo i do toga da marketinški pristupi zasićuju ciljane skupine ili potencijalne potrošače koji postaju imuni na promotivne aktivnosti. Osim što je važno da marketinška ulaganja budu isplativa i učinkovita, bitno je da imaju i pozitivan učinak na djelovanje potrošača. Ovim će se radom nastojati prikazati percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju i to kroz pojedinačno definiranje pojmova prikrivenog oglašavanja i percepcije potrošača, prikazivanje dosadašnjim istraživanja o istima, a potom i provođenjem istraživanja percepcije potrošača upravo o prikrivenom oglašavanju. analiziranim rezultatima će se prihvatiti odnosno odbaciti pretpostavku kako je percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju pozitivna, kao i pretpostavku da je prikriveno oglašavanje kao marketinška tehnika potrošačima prihvatljivija nego klasični promotivni program. Cilj rada je definirati pojmove prikriveno oglašavanje i percepcije ; analizirati dosadašnja istraživanja djelovanja percepcije potrošača na njihovo ponašanje ; postaviti temelje i okvir za provođenje i analiziranje rezultata istraživanja percepcije potrošača o prikrivenom oglašavanju te provesti anketno ispitivanje koje će omogućiti izvođenje zaključka percepcije potrošača o prikrivenom oglašavanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija