Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 768385

Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju


Šimurina, Maria
Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 768385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju
(Consumers' perception of a product placement)

Autori
Šimurina, Maria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
03.07

Godina
2015

Stranica
47

Mentor
Horvat, Sandra

Ključne riječi
percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju; prikriveno oglašavanje
(consumers' perception of a product placement; product placement)

Sažetak
Svakodnevno se troši velika količina financijskih sredstava kako bi se kupcima skrenula pozornost za određeni proizvod, potaknuo njihov interes za kupnjom, odvratilo od raznih konkurentskih poteza ili obavijestilo o novim promotivnim aktivnostima. Marketing je danas dosegnuo velike razmjere, ali doveo i do toga da marketinški pristupi zasićuju ciljane skupine ili potencijalne potrošače koji postaju imuni na promotivne aktivnosti. Osim što je važno da marketinška ulaganja budu isplativa i učinkovita, bitno je da imaju i pozitivan učinak na djelovanje potrošača. Ovim će se radom nastojati prikazati percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju i to kroz pojedinačno definiranje pojmova prikrivenog oglašavanja i percepcije potrošača, prikazivanje dosadašnjim istraživanja o istima, a potom i provođenjem istraživanja percepcije potrošača upravo o prikrivenom oglašavanju. analiziranim rezultatima će se prihvatiti odnosno odbaciti pretpostavku kako je percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju pozitivna, kao i pretpostavku da je prikriveno oglašavanje kao marketinška tehnika potrošačima prihvatljivija nego klasični promotivni program. Cilj rada je definirati pojmove prikriveno oglašavanje i percepcije ; analizirati dosadašnja istraživanja djelovanja percepcije potrošača na njihovo ponašanje ; postaviti temelje i okvir za provođenje i analiziranje rezultata istraživanja percepcije potrošača o prikrivenom oglašavanju te provesti anketno ispitivanje koje će omogućiti izvođenje zaključka percepcije potrošača o prikrivenom oglašavanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimurina, Maria
Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Šimurina, M. (2015) 'Percepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imurina, Maria}, year = {2015}, pages = {47}, keywords = {percepcija potro\v{s}a\v{c}a o prikrivenom ogla\v{s}avanju, prikriveno ogla\v{s}avanje}, title = {Percepcija potro\v{s}a\v{c}a o prikrivenom ogla\v{s}avanju}, keyword = {percepcija potro\v{s}a\v{c}a o prikrivenom ogla\v{s}avanju, prikriveno ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imurina, Maria}, year = {2015}, pages = {47}, keywords = {consumers' perception of a product placement, product placement}, title = {Consumers' perception of a product placement}, keyword = {consumers' perception of a product placement, product placement}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font