Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 768277

Učinci potrošačke politike na marketing i trgovinu


Dunković, Dario
Učinci potrošačke politike na marketing i trgovinu // Suvremena trgovina, 40 (2015), 3; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 768277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinci potrošačke politike na marketing i trgovinu
(Consumer policy implications on marketing and retailing)

Autori
Dunković, Dario

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 40 (2015), 3; 24-27

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
potrošačka politika; marketing; bihevioralna ekonomika; malopodajni menadžment
(consumer policy; marketing; bihevioural economics; retail management)

Sažetak
Raste popularnost pojmova kao što su potrošačka politika, zaštita potrošača, konzumerizam, bihevioralna ekonomika, nudging.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Dunković, Dario
Učinci potrošačke politike na marketing i trgovinu // Suvremena trgovina, 40 (2015), 3; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Dunković, D. (2015) Učinci potrošačke politike na marketing i trgovinu. Suvremena trgovina, 40 (3), 24-27.
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2015}, pages = {24-27}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}ka politika, marketing, bihevioralna ekonomika, malopodajni menad\v{z}ment}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {40}, number = {3}, issn = {1330-0180}, title = {U\v{c}inci potro\v{s}a\v{c}ke politike na marketing i trgovinu}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}ka politika, marketing, bihevioralna ekonomika, malopodajni menad\v{z}ment} }
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2015}, pages = {24-27}, keywords = {consumer policy, marketing, bihevioural economics, retail management}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {40}, number = {3}, issn = {1330-0180}, title = {Consumer policy implications on marketing and retailing}, keyword = {consumer policy, marketing, bihevioural economics, retail management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font