Pregled bibliografske jedinice broj: 768277
Učinci potrošačke politike na marketing i trgovinu
Učinci potrošačke politike na marketing i trgovinu // Suvremena trgovina, 40 (2015), 3; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 768277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinci potrošačke politike na marketing i trgovinu
(Consumer policy implications on marketing and retailing)
Autori
Dunković, Dario
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 40
(2015), 3;
24-27
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
potrošačka politika; marketing; bihevioralna ekonomika; malopodajni menadžment
(consumer policy; marketing; bihevioural economics; retail management)
Sažetak
Raste popularnost pojmova kao što su potrošačka politika, zaštita potrošača, konzumerizam, bihevioralna ekonomika, nudging.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija