Pregled bibliografske jedinice broj: 767870
Osnove mapiranja pomoću tekstura
Osnove mapiranja pomoću tekstura // Proceedings / Ćorić, Danko ; Irena, Žmak (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za materijale i tribologiju (HDMT), 2015. str. 370-379 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 767870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove mapiranja pomoću tekstura
(The essentials of texture mapping)
Autori
Vusić, Damir ; Bernik, Andrija ; Podboj, Branimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings
/ Ćorić, Danko ; Irena, Žmak - Zagreb : Hrvatsko društvo za materijale i tribologiju (HDMT), 2015, 370-379
Skup
MATRIB 2015 International Conference on Materials, Wear, Recycling
Mjesto i datum
Vela Luka, Hrvatska, 25.06.2015. - 27.06.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
3D model ; teksturiranje ; UV mapa ; Atlas mapa
(3D model ; texturing ; UV map ; Atlas map)
Sažetak
This work is based on project experience gained by the authors for over a year of cooperation. Some open questions are always asked i.e. how to texture a complex 3D model? What are the limits that are set by game or web engine? Is there an alternative way to achieve realism and obtaining various effects? What attitude to take regarding building a very detailed 3D modeling or replace details with 2D graphics? For these and other issues the authors give an example and suggestions on the way of work.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti