Pregled bibliografske jedinice broj: 767161
Kako poticati kreativno i metakognitivno mišljenje putem udžbenika?
Kako poticati kreativno i metakognitivno mišljenje putem udžbenika? // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 115-116 (2015), 141-142; 11-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 767161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako poticati kreativno i metakognitivno mišljenje putem udžbenika?
(How to encourage creative and metacognitive thinking through school textbooks?)
Autori
Koludrović, Morana
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 115-116
(2015), 141-142;
11-12
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
metakognicija; kreativno mišljenje; školski udžbenici; suvremena škola
(metacognition; creative thinking; school texbooks; contemporary school)
Sažetak
U članku se problematiziraju mogućnosti udžbenika u poticanju kreativnog mišljenja i metakognicije pri čemu se naglasak stavlja na poimanje udžbenika kao knjige koja uči učiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija