Pregled bibliografske jedinice broj: 766249
Učinkovitost elektroničkog učenja u nastavi
Učinkovitost elektroničkog učenja u nastavi // Mipro proceedings 2014 / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 766249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost elektroničkog učenja u nastavi
(The effectiveness of electronic learning in teaching)
Autori
Sertić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Mipro proceedings 2014
/ Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2014
ISBN
978-953-233-078-6
Skup
37th international convention Mipro 2014
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
E-učenje; komunikacija; moderne tehnologije; znanje i vještine; računalni alati.
(Electronic learning; effectivness; modern technology; communication; knowledge and skills; computer application.)
Sažetak
Electronic learning in teaching and its effectiveness can be measured using the most modern technology of today. Using these modern technologies in teaching leads us to several questions to be answered. Some of these questions are: Does the use of modern technology increas students knowledge and skills, and if so, at what level and how much. It is assumed that the computer application and computer software will create a new generation of young students. For these new studente technology has become an indispensable content for learning, entertaiment and communication.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti