Pregled bibliografske jedinice broj: 766121
Poštansko tržište u poslovnim zonama RH
Poštansko tržište u poslovnim zonama RH // Pošta, 1 (2008), 6; 25-32 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 766121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poštansko tržište u poslovnim zonama RH
(Postal Market in Business Zones of the Republic of Croatia)
Autori
Kadoić, Zlatko
Izvornik
Pošta (1846-0380) 1
(2008), 6;
25-32
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poslovne zone; strategija; tržište; menadžment
(business zones; strategy; market; management)
Sažetak
Konkurentnost velikih prometnih organizacija Republike Hrvatske je u znatnoj mjeri povezana s načelima suvremenog poslovnog organiziranja primjenom modela profitnih organizacija usmjerenih stvaranju dovoljno atraktivne količine profita primjenjivom strategijom upravljanja ukupnim resursima organizacije, pod uvjetom da se stalno podržava rast i održivi razvitak poduzeća, a po mogućnosti u skladu s programom službene politike Vlade Republike Hrvatske koja u pravilu ima dominantan utjecaj na kreiranje poslovne politike javnih gospodarskih subjekata, posebice onih korporacija koje su u njezinom vlasništvu, u čemu ni Hrvatska pošta d.d. nije iznimka. Specijaliziranim poslovnim ponašanjem, primjenom načela suvremene organizacije i gospodarstva te sofisticiranim tehnikama marketinga i menadžmenta u skladnim kombinacijama poslovnih resursa prometnim gospodarskim subjektima valja nastupiti u slobodnim i poduzetničkim zonama, moguće pod uvjetima istim za sve druge poduzetnike što uz valjanu strategiju i prihvatljive projekte može dio od ukupnog financijskog prometa svake zone preusmjeriti u poslovne tijekove prometnog poduzeća «članice» zone
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija