Pregled bibliografske jedinice broj: 766118
Hrvatska pošta na turističkom tržištu
Hrvatska pošta na turističkom tržištu // Pošta, 1 (2007), 3; 26-31 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 766118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatska pošta na turističkom tržištu
(Croatian Post in Tourism Market)
Autori
Kadoić, Zlatko
Izvornik
Pošta (1846-0380) 1
(2007), 3;
26-31
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
pošta; turizam; tržište
(post; tourism; market)
Sažetak
Konkurentnost poduzeća u današnjim uvjetima poslovanja jedno je od iznimno vrijednih obilježja poduzeća na tržištima. Budući da svako poduzeće nastoji biti bolje od drugih, ono treba sve svoje resurse usmjeriti tako da se čine operacijski djelotvorna i vrhunski produktivna kako bi tvrtka opstala na tržištu, pa će izgradnja i stalno podizanje konkurentnosti biti ključan zadatak menadžmenta Hrvatske pošte u ostvarivanju strategijskog cilja - potpune komercijalizacije poduzeća, što je moguće postupno postići agresivnijim nastupom na postojećem tržištu i osnivanjem novih tržišta - poštanskog turističkog tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija