Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 765641

Uloga razrednika u stvaranju razrednog ozračja


Krivokuća, Kristina
Uloga razrednika u stvaranju razrednog ozračja, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 765641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga razrednika u stvaranju razrednog ozračja
(The role of homeroom teacher in creating a classroom climate)

Autori
Krivokuća, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.06

Godina
2015

Stranica
83

Mentor
Doc. dr. sc. Ante Kolak

Ključne riječi
razredno ozračje; razrednik; razredni odjel; anketni upitnik; fokus grupa
(classroom climate; homeroom teacher; class; questionnaire; focus group)

Sažetak
Rad se bavi razrednim ozračjem i ulogom razrednika u stvaranju tog ozračja. Na početku rada se objašnjavaju teorijski pojmovi vezani za školsko, razredno i nastavno ozračje. Nadalje, rad ukratko objašnjava pojam razrednog odjela i njegovog formiranja, budući da se rad bavi utjecajem razrednika na odnose unutar jednog razrednog odjela. Sljedeći dio rada bavi se pojavom razredništva, zadacima razrednika u školi, osobinama koje bi razrednik trebao imati, te na koje sve načine razrednik utječe na stvaranje razrednog ozračja. Svrha rada je ispitati stavove učenika o ulozi razrednika u poticanju dobrih odnosa među učenicima u razrednom odjelu, poželjnim osobinama razrednika, načinu komunikacije i rješavanju problema kod učenika. Cilj je dobiti uvid u ponašanje razrednika iz učeničke perspektive te utvrditi na koji bi se način njihov rad s učenicima mogao poboljšati. Kako bi ispitali stavove učenika, odabran je kvantitativan i kvalitativan pristup. Svi učenici koji su sudjelovali u istraživanju ispunili su anketni upitnik, te je zatim mali broj učenika sudjelovao u fokus grupi kojom se željelo produbiti razumijevanje podataka dobivenih kvantitativnom metodom. Podaci prikupljeni anketnim upitnikom statistički su obrađeni, a za analizu podatka prikupljenih fokus grupom korištena je metoda tematske analize. Analiza dobivenih podataka odgovorila je na postavljena pitanja i pokazala da učenici smatraju razrednika važnom osobom u školi. Prema procijeni učenika, razrednik doprinosi stvaranju ugodnog razrednog ozračja te nema bitne razlike u stavovima s obzirom na količinu nastavnih sati koje učenici provode s razrednikom. Nadalje, učenici smatraju da razrednik nema velik utjecaj na jačanje grupne kohezije u razrednom odjelu. Osim toga, analiza pokazuje koje osobine učenici smatraju najvažnijim kod razrednika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Krivokuća, Kristina
Uloga razrednika u stvaranju razrednog ozračja, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Krivokuća, K. (2015) 'Uloga razrednika u stvaranju razrednog ozračja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krivoku\'{c}a, Kristina}, year = {2015}, pages = {83}, keywords = {razredno ozra\v{c}je, razrednik, razredni odjel, anketni upitnik, fokus grupa}, title = {Uloga razrednika u stvaranju razrednog ozra\v{c}ja}, keyword = {razredno ozra\v{c}je, razrednik, razredni odjel, anketni upitnik, fokus grupa}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krivoku\'{c}a, Kristina}, year = {2015}, pages = {83}, keywords = {classroom climate, homeroom teacher, class, questionnaire, focus group}, title = {The role of homeroom teacher in creating a classroom climate}, keyword = {classroom climate, homeroom teacher, class, questionnaire, focus group}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font