Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 765616

Kolegijalno opažnje nastave


Bolf, Mia
Kolegijalno opažnje nastave, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 765616 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kolegijalno opažnje nastave
(Collegial observation of teaching)

Autori
Bolf, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.06

Godina
2015

Stranica
70

Mentor
Kolak, Ante

Ključne riječi
kvaliteta nastave; kolegijalno opažanje nastave; refleksivni praktičar; učitelj istraživač
(teching; teacher researcher; collegial observation of teaching)

Sažetak
Suvremene škole suočavaju se sa mnogim i različitim izazovima današnjice koje direktno ili indirektno utječu na kvalitetu nastave. Od učitelja se traži da posjeduju nove, višestruke kompetencije kako bi kontinuirano unaprjeđivali vlastiti nastavni proces. U ovom radu se obrađuje tematika unaprjeđenja kvalitete nastave i profesionalnog usavršavanja učitelja. U teorijskom dijelu prikazan je proces kolegijalnog opažanja nastave nastao u sklopu projekta Agencije za odgoj i obrazovanje i Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu „„Razvoj instrumenata za vrednovanje školske nastave”. Definirani su i mnogi termini koji se vežu uz kolegijalno opažanje nastave: kvaliteta nastave, refleksija i samorefleksija, supervizija, kritički prijatelj, akcijsko istraživanje i slično. U radu je prikazano i kvalitativno istraživanje kojim se cilj bio proučiti implementaciju kolegijalnog opažanja nastave u praksi te saznati kako se isto može unaprijediti. Istraživanje je provedeno u školama koje su sudjelovale u spomenutom projektu, a sadrži 12 intervjua sa učiteljima i voditeljima. Rezultati su pokazali kako ispitanici kolegijalno opažanje nastave doživljavaju kao pozitivno iskustvo, ali nemaju konkretnih pokazatelja da je ono zaista utjecalo na unaprjeđenje kvalitete nastave i profesionalni razvoj učitelja. No, ispitanici su ponudili mnoge zanimljive prijedloge za unapređenje procesa kolegijalnog opažanja nastave. Možemo zaključiti kako je kolegijalno opažanje potrebno u suvremenim školama, ali je za njegovo provođenje potrebna bolja priprema.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolak (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Bolf, Mia
Kolegijalno opažnje nastave, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Bolf, M. (2015) 'Kolegijalno opažnje nastave', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bolf, Mia}, year = {2015}, pages = {70}, keywords = {kvaliteta nastave, kolegijalno opa\v{z}anje nastave, refleksivni prakti\v{c}ar, u\v{c}itelj istra\v{z}iva\v{c}}, title = {Kolegijalno opa\v{z}nje nastave}, keyword = {kvaliteta nastave, kolegijalno opa\v{z}anje nastave, refleksivni prakti\v{c}ar, u\v{c}itelj istra\v{z}iva\v{c}}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bolf, Mia}, year = {2015}, pages = {70}, keywords = {teching, teacher researcher, collegial observation of teaching}, title = {Collegial observation of teaching}, keyword = {teching, teacher researcher, collegial observation of teaching}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font