Pregled bibliografske jedinice broj: 765201
Primjena interaktivnih sadržaja u nastavi filozofije i logike
Primjena interaktivnih sadržaja u nastavi filozofije i logike // Mipro proceedings 2012 / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012. str. 1689-1694 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 765201 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena interaktivnih sadržaja u nastavi filozofije i logike
(The use of interactive content in the teaching of philosophy and logic)
Autori
Sertić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Mipro proceedings 2012
/ Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012, 1689-1694
ISBN
978-953-233-069-4
Skup
MIPRO 2012
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2012. - 25.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Interaktivni alati; filozofija; logika; Internet i obrazovanje; interaktivni alati u obrazovanju; nastavi; primjena novih tehnologije u obrazovanju
(philosophy and logic; digital content; Internet and education; interactive software)
Sažetak
U posljednjih petnaestak godina došlo je do svojevrsnog "booma" u razvoju tehnologije koja na ovaj ili onaj način ima poveznicu s obrazovanjem (nastavom, popularnom znanošću). U širem smislu, svako novo saznanje nečega novoga ili pak nadopunjavanje znanja onoga staroga, jeste svojevrstan oblik obrazovanja. U današnjem obrazovanju postalo je nezamislivo ne koristiti računalo i informatičke tehnologije. Internet je postao neizostavni segment obrazovanja i sve više dobiva na značenju. Internet je mladima omogući brži pristup informacijama kroz razne online edukativne sadržaje i interaktivne alate. Interaktivni sadržaji bi trebali biti veza između profesora i učenika, te omogućiti kvalitetniji rad u školi i kod kuće, a ujedno bi potaknuli mlade ljude na daljnje istraživanje i bavljenje ovim i nekim drugim sadržajima. Interaktivni sadržaji u nastavi filozofije i logike trebali bi biti spona između nastavnog gradiva i praktične primjene. U radu je navedeno par primjera interaktivnih alata koje se koristilo u nastavi. Na kraju rada nalazi se i anketni listić koji je sastavljen iz razloga provjere zadovoljstva učenika interaktivnim alatima u nastavi. Zatim slijedi analiza anketnog listića i prikaz podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti