Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 765201

Primjena interaktivnih sadržaja u nastavi filozofije i logike


Sertić, Martina
Primjena interaktivnih sadržaja u nastavi filozofije i logike // Mipro proceedings 2012 / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012. str. 1689-1694 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 765201 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena interaktivnih sadržaja u nastavi filozofije i logike
(The use of interactive content in the teaching of philosophy and logic)

Autori
Sertić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Mipro proceedings 2012 / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012, 1689-1694

ISBN
978-953-233-069-4

Skup
MIPRO 2012

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2012. - 25.05.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Interaktivni alati; filozofija; logika; Internet i obrazovanje; interaktivni alati u obrazovanju; nastavi; primjena novih tehnologije u obrazovanju
(philosophy and logic; digital content; Internet and education; interactive software)

Sažetak
U posljednjih petnaestak godina došlo je do svojevrsnog "booma" u razvoju tehnologije koja na ovaj ili onaj način ima poveznicu s obrazovanjem (nastavom, popularnom znanošću). U širem smislu, svako novo saznanje nečega novoga ili pak nadopunjavanje znanja onoga staroga, jeste svojevrstan oblik obrazovanja. U današnjem obrazovanju postalo je nezamislivo ne koristiti računalo i informatičke tehnologije. Internet je postao neizostavni segment obrazovanja i sve više dobiva na značenju. Internet je mladima omogući brži pristup informacijama kroz razne online edukativne sadržaje i interaktivne alate. Interaktivni sadržaji bi trebali biti veza između profesora i učenika, te omogućiti kvalitetniji rad u školi i kod kuće, a ujedno bi potaknuli mlade ljude na daljnje istraživanje i bavljenje ovim i nekim drugim sadržajima. Interaktivni sadržaji u nastavi filozofije i logike trebali bi biti spona između nastavnog gradiva i praktične primjene. U radu je navedeno par primjera interaktivnih alata koje se koristilo u nastavi. Na kraju rada nalazi se i anketni listić koji je sastavljen iz razloga provjere zadovoljstva učenika interaktivnim alatima u nastavi. Zatim slijedi analiza anketnog listića i prikaz podataka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Martina Sertić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sertić, Martina
Primjena interaktivnih sadržaja u nastavi filozofije i logike // Mipro proceedings 2012 / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012. str. 1689-1694 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Sertić, M. (2012) Primjena interaktivnih sadržaja u nastavi filozofije i logike. U: Čičin-Šain, M., Turčić Prstačić, I. & Sluganović, I. (ur.)Mipro proceedings 2012.
@article{article, author = {Serti\'{c}, Martina}, year = {2012}, pages = {1689-1694}, keywords = {Interaktivni alati, filozofija, logika, Internet i obrazovanje, interaktivni alati u obrazovanju, nastavi, primjena novih tehnologije u obrazovanju}, isbn = {978-953-233-069-4}, title = {Primjena interaktivnih sadr\v{z}aja u nastavi filozofije i logike}, keyword = {Interaktivni alati, filozofija, logika, Internet i obrazovanje, interaktivni alati u obrazovanju, nastavi, primjena novih tehnologije u obrazovanju}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Serti\'{c}, Martina}, year = {2012}, pages = {1689-1694}, keywords = {philosophy and logic, digital content, Internet and education, interactive software}, isbn = {978-953-233-069-4}, title = {The use of interactive content in the teaching of philosophy and logic}, keyword = {philosophy and logic, digital content, Internet and education, interactive software}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font