Pregled bibliografske jedinice broj: 765113
Opisno praćenje i ocjenjivanje u osnovnoj školi
Opisno praćenje i ocjenjivanje u osnovnoj školi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 765113 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Opisno praćenje i ocjenjivanje u osnovnoj školi
(Descriptive monitoring and evaluation in the primary school)
Autori
Medak, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.06
Godina
2015
Stranica
81
Mentor
Dr. sc.Ante Kolak, doc.
Ključne riječi
školska dokimologija; vrednovanje; opisno praćenje i ocjenjivanje
(school dokimology; evaluation; descriptive monitoring and evaluation)
Sažetak
Budući da je praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika kompleksan postupak, u ovom radu bavimo se jednim njegovim dijelom- opisnim praćenjem i ocjenjivanjem učenika nižih razreda osnovne škole. U teorijskom dijelu objašnjavaju se osnovne terminološke odrednice ocjenjivanja, iznose se glavne karakteristike i sastavnice opisnog praćenja i ocjenjivanja, pozitivne i negativne strane istog, načini i postupci kojima se bilješke opisnog praćenja i ocjenjivanja mogu konstruirati u afirmativnom obliku koji je pedagoški puno prihvatljiviji. U drugoj cjelini predočene su posebnosti i zahtjevi opisnog praćenja i ocjenjivanja svakog od nastavnih predmeta koji će biti analizirani u empirijskom dijelu rada. U sklopu rada provedeno je istraživanje, u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi, u kojem smo analizirali bilješke opisnog praćenja i ocjenjivanja u nastavnim predmetima hrvatski jezik, matematika, likovna i glazbena kultura, te anketirali učiteljice razredne nastave kako bismo ispitali njihove stavove o istoj temi. Rezultati su obrađeni kvantitativnom analizom i pokazali su da postoje odstupanja u kvaliteti vođenja bilješki opisnog praćenja među učiteljicama, razredima i nastavnim predmetima, te da se stavovi učiteljica u nekim stavkama ipak razlikuju od postojeće prakse koju provode u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA