Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 765113

Opisno praćenje i ocjenjivanje u osnovnoj školi


Medak, Sara
Opisno praćenje i ocjenjivanje u osnovnoj školi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 765113 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Opisno praćenje i ocjenjivanje u osnovnoj školi
(Descriptive monitoring and evaluation in the primary school)

Autori
Medak, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.06

Godina
2015

Stranica
81

Mentor
Dr. sc.Ante Kolak, doc.

Ključne riječi
školska dokimologija; vrednovanje; opisno praćenje i ocjenjivanje
(school dokimology; evaluation; descriptive monitoring and evaluation)

Sažetak
Budući da je praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika kompleksan postupak, u ovom radu bavimo se jednim njegovim dijelom- opisnim praćenjem i ocjenjivanjem učenika nižih razreda osnovne škole. U teorijskom dijelu objašnjavaju se osnovne terminološke odrednice ocjenjivanja, iznose se glavne karakteristike i sastavnice opisnog praćenja i ocjenjivanja, pozitivne i negativne strane istog, načini i postupci kojima se bilješke opisnog praćenja i ocjenjivanja mogu konstruirati u afirmativnom obliku koji je pedagoški puno prihvatljiviji. U drugoj cjelini predočene su posebnosti i zahtjevi opisnog praćenja i ocjenjivanja svakog od nastavnih predmeta koji će biti analizirani u empirijskom dijelu rada. U sklopu rada provedeno je istraživanje, u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi, u kojem smo analizirali bilješke opisnog praćenja i ocjenjivanja u nastavnim predmetima hrvatski jezik, matematika, likovna i glazbena kultura, te anketirali učiteljice razredne nastave kako bismo ispitali njihove stavove o istoj temi. Rezultati su obrađeni kvantitativnom analizom i pokazali su da postoje odstupanja u kvaliteti vođenja bilješki opisnog praćenja među učiteljicama, razredima i nastavnim predmetima, te da se stavovi učiteljica u nekim stavkama ipak razlikuju od postojeće prakse koju provode u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Medak, Sara
Opisno praćenje i ocjenjivanje u osnovnoj školi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Medak, S. (2015) 'Opisno praćenje i ocjenjivanje u osnovnoj školi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Medak, Sara}, year = {2015}, pages = {81}, keywords = {\v{s}kolska dokimologija, vrednovanje, opisno pra\'{c}enje i ocjenjivanje}, title = {Opisno pra\'{c}enje i ocjenjivanje u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {\v{s}kolska dokimologija, vrednovanje, opisno pra\'{c}enje i ocjenjivanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Medak, Sara}, year = {2015}, pages = {81}, keywords = {school dokimology, evaluation, descriptive monitoring and evaluation}, title = {Descriptive monitoring and evaluation in the primary school}, keyword = {school dokimology, evaluation, descriptive monitoring and evaluation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font