Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 764892

Poslovno upravljanje u trgovini


Dunković, Dario
Poslovno upravljanje u trgovini, 2015


CROSBI ID: 764892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovno upravljanje u trgovini
(Strategic retail and distribution management)

Autori
Dunković, Dario

Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (visokoškolsko obrazovanje)

Grad
Zagreb

Godina
2015

Stranica
175

Ključne riječi
strateško upravljanje ; trgovina ; maloprodaja ; financijsko upravljanje ; marketinška strategija
(strategic management ; distributive trade ; retail ; financial management ; marketing strategy)

Sažetak
Sveučilišni udžbenik Poslovno upravljanje u trgovini namijenjen je studentima/icama Ekonomskog fakulteta u Zagrebu polaznicima diplomskog studija Poslovne ekonomije smjera Trgovina za pripremu ispita iz kolegija Poslovno upravljanje u trgovini. Unutar plana i programa studijskog smjera kolegij je pozicioniran tako da obuhvati suvremena dostignuća u izučavanju poslovnog i strateškog upravljanja u trgovini i da time omogući studentima/icama stjecanje nužnih znanja i sposobnosti za pokretanje i upravljanje trgovinskim poduzećem na što ih potiču izazovi i promjene koje vladaju u trgovini kao što su jačanje konkurencije i sve teže postizanje profi tabilnosti, pojava novih formata, razvoj novih tehnologija, promjene u kanalima distribucije, internacionalizacija i sl. Važno je kod studenata/ica razviti sposobnost procjene stanja i pronalaženja perspektive u složenim i neizvjesnim tržišnim uvjetima i situacijama te ih osposobiti za donošenje najboljih strategija i njihovo provođenje. Sukladno izvedbenom planu i programu kolegija, udžbenik je podijeljen na deset cjelina u kojima se obrađuju glavne i neke posebne odrednice poslovnog upravljanja kako bi se steklo potrebno šire znanje nužno za donošenja odluka u trgovinskim poduzećima, a posebno u maloprodajnim poduzećima. Razumijevanje međudjelovanja marketinga, organizacijskih resursa, tehnologije i profi tabilnosti, studentima/icama je nužno za stvaranje cjelovite predodžbe o tome kako strateškim upravljanjem u praksi izgrađivati imidž trgovinskog poduzeća, što utječe na ugodnije iskustvo kupaca i kako sve to iskoristiti u jačanju profi tabilnog poslovanja. Pored toga, udžbenik je oblikovan tako da potiče zanimanje za istraživanje posebnih tema unutar predmetnih cjelina koje mogu biti polazište za izradu seminarskih i diplomskih radova. Svaka cjelina sadrži pitanja za vlastitu provjeru znanja što može u značajnoj mjeri olakšati pripremu ispita. Gospodarska kriza utjecala je na brojne promjene u načinu upravljanja i operativnog djelovanja, vođenju maloprodajne politike, pristupa kupcima, smanjivanju troškova i sl., što je predstavljalo snažan poticaj da se prilikom izrade udžbenika koriste najnovija znanstvena dostignuća stranih i domaćih autora kako bi se studentima približile suvremene koncepcije i ponudila praktična rješenja za aktualno krizno razdoblje na tržištu i u godinama koje slijede.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Ovoj knjizi odobren je naziv Udžbenik Sveučilišta u Zagrebu = Manualia universitatis studiorum Zagrabiensis odlukom Senata Sveučilišta u Zagrebu Klasa: 032-01/14-01/63, Ur. broj: 380-061/252-15-2 od 20. svibnja 2015.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Dunković, Dario
Poslovno upravljanje u trgovini, 2015
Dunković, D. (2015) Poslovno upravljanje u trgovini. Zagreb.
@unknown{unknown, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2015}, pages = {175}, keywords = {strate\v{s}ko upravljanje, trgovina, maloprodaja, financijsko upravljanje, marketin\v{s}ka strategija}, title = {Poslovno upravljanje u trgovini}, keyword = {strate\v{s}ko upravljanje, trgovina, maloprodaja, financijsko upravljanje, marketin\v{s}ka strategija}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, year = {2015}, pages = {175}, keywords = {strategic management, distributive trade, retail, financial management, marketing strategy}, title = {Strategic retail and distribution management}, keyword = {strategic management, distributive trade, retail, financial management, marketing strategy}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font