Pregled bibliografske jedinice broj: 764892
Poslovno upravljanje u trgovini
Poslovno upravljanje u trgovini, 2015
CROSBI ID: 764892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovno upravljanje u trgovini
(Strategic retail and distribution management)
Autori
Dunković, Dario
Vrsta obrazovnog materijala
Udžbenik (visokoškolsko obrazovanje)
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
175
Ključne riječi
strateško upravljanje ; trgovina ; maloprodaja ; financijsko upravljanje ; marketinška strategija
(strategic management ; distributive trade ; retail ; financial management ; marketing strategy)
Sažetak
Sveučilišni udžbenik Poslovno upravljanje u trgovini namijenjen je studentima/icama Ekonomskog fakulteta u Zagrebu polaznicima diplomskog studija Poslovne ekonomije smjera Trgovina za pripremu ispita iz kolegija Poslovno upravljanje u trgovini. Unutar plana i programa studijskog smjera kolegij je pozicioniran tako da obuhvati suvremena dostignuća u izučavanju poslovnog i strateškog upravljanja u trgovini i da time omogući studentima/icama stjecanje nužnih znanja i sposobnosti za pokretanje i upravljanje trgovinskim poduzećem na što ih potiču izazovi i promjene koje vladaju u trgovini kao što su jačanje konkurencije i sve teže postizanje profi tabilnosti, pojava novih formata, razvoj novih tehnologija, promjene u kanalima distribucije, internacionalizacija i sl. Važno je kod studenata/ica razviti sposobnost procjene stanja i pronalaženja perspektive u složenim i neizvjesnim tržišnim uvjetima i situacijama te ih osposobiti za donošenje najboljih strategija i njihovo provođenje. Sukladno izvedbenom planu i programu kolegija, udžbenik je podijeljen na deset cjelina u kojima se obrađuju glavne i neke posebne odrednice poslovnog upravljanja kako bi se steklo potrebno šire znanje nužno za donošenja odluka u trgovinskim poduzećima, a posebno u maloprodajnim poduzećima. Razumijevanje međudjelovanja marketinga, organizacijskih resursa, tehnologije i profi tabilnosti, studentima/icama je nužno za stvaranje cjelovite predodžbe o tome kako strateškim upravljanjem u praksi izgrađivati imidž trgovinskog poduzeća, što utječe na ugodnije iskustvo kupaca i kako sve to iskoristiti u jačanju profi tabilnog poslovanja. Pored toga, udžbenik je oblikovan tako da potiče zanimanje za istraživanje posebnih tema unutar predmetnih cjelina koje mogu biti polazište za izradu seminarskih i diplomskih radova. Svaka cjelina sadrži pitanja za vlastitu provjeru znanja što može u značajnoj mjeri olakšati pripremu ispita. Gospodarska kriza utjecala je na brojne promjene u načinu upravljanja i operativnog djelovanja, vođenju maloprodajne politike, pristupa kupcima, smanjivanju troškova i sl., što je predstavljalo snažan poticaj da se prilikom izrade udžbenika koriste najnovija znanstvena dostignuća stranih i domaćih autora kako bi se studentima približile suvremene koncepcije i ponudila praktična rješenja za aktualno krizno razdoblje na tržištu i u godinama koje slijede.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Ovoj knjizi odobren je naziv Udžbenik Sveučilišta u Zagrebu = Manualia universitatis studiorum Zagrabiensis odlukom Senata Sveučilišta u Zagrebu Klasa: 032-01/14-01/63, Ur. broj: 380-061/252-15-2 od 20. svibnja 2015.