Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 764886

Stvaranje literarnog kurikuluma i međupredmetna korelacija pri interpretaciji lektire u prvom razredu osnovne škole


Polak, Sanja
Stvaranje literarnog kurikuluma i međupredmetna korelacija pri interpretaciji lektire u prvom razredu osnovne škole // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A ; Majhut, B. (ur.).
Zagreb, 2011. str. 353-372 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 764886 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje literarnog kurikuluma i međupredmetna korelacija pri interpretaciji lektire u prvom razredu osnovne škole
(Designig literary curriculum - intra-subject and inter-subject correlation in interpretation of the required reading)

Autori
Polak, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A ; Majhut, B. - Zagreb, 2011, 353-372

ISBN
978-953-7210-43-4

Skup
Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 12.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastava hrvatskoga jezika; nastavni kurikulum; literarni kurikulum; početno čitanje; lektira; međupredmetna korelacija
(initial reading; required reading; literary curriculum; intra-subject correlation; inter subject correlation)

Sažetak
Nastava lektire u prvom razredu osnovne škole specifična je po izostanku učenikove mogućnosti samostalnog nastavnog i izvannastavnog čitanja književnih djela tijekom početnog čitanja i pisanja koje uključuje svladavanje glasova i slova. Stoga je nužno promišljanje o adekvatnom literarnom kurikulu koji će i tijekom početnog čitanja i pisanja učenike motivirati za čitanje, uvoditi ih u književnost i poticati zanimanje za umjetničke sadržaje. Rad analizira sva književna djela u popisu lektire prema Nastavnom planu i programu i istražuje mogućnosti stvaranja kvalitetnog literarnog kurikula s naglaskom na razvoj učeničke kreativnosti. Osim analize književnih djela, rad analizira nastavne teme ostalih nastavnih predmeta i istražuje mogućnost korelacije pročitanih lektirnih djela s nastavnim temama ostalih nastavnih predmeta. Kao rezultat analize i istraživanja rad prikazuje model literarnog kurikula koji predlaže i potiče na ispitivanje mogućnosti čitanja i interpretacije svih književnih djela koji su na popisu lektire za prvi razred.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Polak, Sanja
Stvaranje literarnog kurikuluma i međupredmetna korelacija pri interpretaciji lektire u prvom razredu osnovne škole // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A ; Majhut, B. (ur.).
Zagreb, 2011. str. 353-372 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Polak, S. (2011) Stvaranje literarnog kurikuluma i međupredmetna korelacija pri interpretaciji lektire u prvom razredu osnovne škole. U: Bežen, A. & Majhut, B. (ur.)Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete.
@article{article, author = {Polak, Sanja}, year = {2011}, pages = {353-372}, keywords = {nastava hrvatskoga jezika, nastavni kurikulum, literarni kurikulum, po\v{c}etno \v{c}itanje, lektira, me\djupredmetna korelacija}, isbn = {978-953-7210-43-4}, title = {Stvaranje literarnog kurikuluma i me\djupredmetna korelacija pri interpretaciji lektire u prvom razredu osnovne \v{s}kole}, keyword = {nastava hrvatskoga jezika, nastavni kurikulum, literarni kurikulum, po\v{c}etno \v{c}itanje, lektira, me\djupredmetna korelacija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Polak, Sanja}, year = {2011}, pages = {353-372}, keywords = {initial reading, required reading, literary curriculum, intra-subject correlation, inter subject correlation}, isbn = {978-953-7210-43-4}, title = {Designig literary curriculum - intra-subject and inter-subject correlation in interpretation of the required reading}, keyword = {initial reading, required reading, literary curriculum, intra-subject correlation, inter subject correlation}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font