Pregled bibliografske jedinice broj: 764886
Stvaranje literarnog kurikuluma i međupredmetna korelacija pri interpretaciji lektire u prvom razredu osnovne škole
Stvaranje literarnog kurikuluma i međupredmetna korelacija pri interpretaciji lektire u prvom razredu osnovne škole // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, A ; Majhut, B. (ur.).
Zagreb, 2011. str. 353-372 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 764886 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje literarnog kurikuluma i međupredmetna korelacija pri interpretaciji lektire u prvom razredu osnovne škole
(Designig literary curriculum - intra-subject and inter-subject correlation in interpretation of the required reading)
Autori
Polak, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete
/ Bežen, A ; Majhut, B. - Zagreb, 2011, 353-372
ISBN
978-953-7210-43-4
Skup
Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 12.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava hrvatskoga jezika; nastavni kurikulum; literarni kurikulum; početno čitanje; lektira; međupredmetna korelacija
(initial reading; required reading; literary curriculum; intra-subject correlation; inter subject correlation)
Sažetak
Nastava lektire u prvom razredu osnovne škole specifična je po izostanku učenikove mogućnosti samostalnog nastavnog i izvannastavnog čitanja književnih djela tijekom početnog čitanja i pisanja koje uključuje svladavanje glasova i slova. Stoga je nužno promišljanje o adekvatnom literarnom kurikulu koji će i tijekom početnog čitanja i pisanja učenike motivirati za čitanje, uvoditi ih u književnost i poticati zanimanje za umjetničke sadržaje. Rad analizira sva književna djela u popisu lektire prema Nastavnom planu i programu i istražuje mogućnosti stvaranja kvalitetnog literarnog kurikula s naglaskom na razvoj učeničke kreativnosti. Osim analize književnih djela, rad analizira nastavne teme ostalih nastavnih predmeta i istražuje mogućnost korelacije pročitanih lektirnih djela s nastavnim temama ostalih nastavnih predmeta. Kao rezultat analize i istraživanja rad prikazuje model literarnog kurikula koji predlaže i potiče na ispitivanje mogućnosti čitanja i interpretacije svih književnih djela koji su na popisu lektire za prvi razred.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb