Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 764884

Izvannastavno čitanje priča i učenička recepcija kao poticaj za razvoj čitanja


Polak, Sanja
Izvannastavno čitanje priča i učenička recepcija kao poticaj za razvoj čitanja // Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje Hrvatskoga jezika 2 / Bežen, A. ; Pavličević-Franić, D (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 202-223 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 764884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izvannastavno čitanje priča i učenička recepcija kao poticaj za razvoj čitanja
(Extracurricular reading of stories and student's receptiveness as an incentive for reading development)

Autori
Polak, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje Hrvatskoga jezika 2 / Bežen, A. ; Pavličević-Franić, D - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 202-223

ISBN
978953-7210-18-2

Skup
Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
čitanje; razvoj čitanja; dječja priča; akcijsko istraživanje; recepcija
(reading; reading development; children's stories; action research; reception)

Sažetak
Jedan od primarnih zadataka nastave hrvatskog jezika u mlađim razredima osnovne škole je usavršavanje vještine i unapređivanje tehnike čitanja. Polazeći od postavke da se vještina čitanja razvija čitanjem, osim nastavnog, važno je i izvannastavno čitanje. Analizom hrvatskih čitanki i udžbenika hrvatskog jezika drugog razreda utvrđen je premali broj tekstova za izvannastavno čitanje. U radu je opisan jednomjesečni projekt kao akcijsko istraživanje u kojem su učenici svakodnevno čitali zadanu priču izvan nastave. Priče su odabrane iz zbirki koje su u Nastavnom planu i programu za hrvatski jezik navedene kao lektirni naslovi. Pri osmišljavanju projekta zanimalo nas je kako će učenici i njihovi roditelji prihvatiti svakodnevno čitanje, koliko će učenika ustrajati u svakodnevnom čitanju, kakva je učenička recepcija pročitanih priča i kako i kada djeca čitaju izvan nastave. Tijekom čitanja priče učenici su podcrtavali nepoznate riječi kako bi se ispitala razumljivost teksta. Nakon čitanja priče učenici su pismeno iznosili svoje dojmove o priči i ocjenjivali priče ocjenama od 1 do 5. Rad analizira rezultate istraživanja kao dijela ovog projekta, navedene učeničke dojmove i recepciju pročitanih priča.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Polak, Sanja
Izvannastavno čitanje priča i učenička recepcija kao poticaj za razvoj čitanja // Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje Hrvatskoga jezika 2 / Bežen, A. ; Pavličević-Franić, D (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 202-223 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Polak, S. (2008) Izvannastavno čitanje priča i učenička recepcija kao poticaj za razvoj čitanja. U: Bežen, A. & Pavličević-Franić, D. (ur.)Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje Hrvatskoga jezika 2.
@article{article, author = {Polak, Sanja}, year = {2008}, pages = {202-223}, keywords = {\v{c}itanje, razvoj \v{c}itanja, dje\v{c}ja pri\v{c}a, akcijsko istra\v{z}ivanje, recepcija}, isbn = {978953-7210-18-2}, title = {Izvannastavno \v{c}itanje pri\v{c}a i u\v{c}eni\v{c}ka recepcija kao poticaj za razvoj \v{c}itanja}, keyword = {\v{c}itanje, razvoj \v{c}itanja, dje\v{c}ja pri\v{c}a, akcijsko istra\v{z}ivanje, recepcija}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Polak, Sanja}, year = {2008}, pages = {202-223}, keywords = {reading, reading development, children's stories, action research, reception}, isbn = {978953-7210-18-2}, title = {Extracurricular reading of stories and student's receptiveness as an incentive for reading development}, keyword = {reading, reading development, children's stories, action research, reception}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font