Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 764558

Usporedba kurikula materinskog jezika Republika Hrvatska - Finska


Dvorski, Jasmina
Usporedba kurikula materinskog jezika Republika Hrvatska - Finska // Curriculum of Early Learning of Croatian / Early Learning of the Mother Tounge / Ante Bežen, Berislav Majhut (ur.).
Zagreb: The Faculty of Teacher Education of the University of Zagreb & The European Centre for Advanced and Systematic Research ECNSI 2013, 2013. str. 259-274 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 764558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba kurikula materinskog jezika Republika Hrvatska - Finska
(A comparative analysis of the Croatian curriculum and the Finnsh curriculum)

Autori
Dvorski, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Curriculum of Early Learning of Croatian / Early Learning of the Mother Tounge / Ante Bežen, Berislav Majhut - Zagreb : The Faculty of Teacher Education of the University of Zagreb & The European Centre for Advanced and Systematic Research ECNSI 2013, 2013, 259-274

ISBN
978-953-7210-59-5

Skup
ECNSI 2011

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Materinski jezik; ključne kompetencije; kurikul; obvezno obrazovanje
(Mother Tounge; Key Competencies; Curriculum; Compulsory Education)

Sažetak
Ovaj rad se bavi usporednim prikazom hrvatskog kurikula i finskog kurikula. Hrvatsko je osnovno školstvo usmjereno na poučavanje i stjecanje znanja, vještina i sposobnosti za daljnje stupnjeve obrazovanja te potpuni individualni razvoj osobnosti djeteta. Finska razvija kompetencije usmjerene na različitost odgoja i obrazovanja za ciljeve koji se očituju u aktivnom sudjelovanju u društvu, trajnu upošljivost te cjeloživotno učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Dvorski, Jasmina
Usporedba kurikula materinskog jezika Republika Hrvatska - Finska // Curriculum of Early Learning of Croatian / Early Learning of the Mother Tounge / Ante Bežen, Berislav Majhut (ur.).
Zagreb: The Faculty of Teacher Education of the University of Zagreb & The European Centre for Advanced and Systematic Research ECNSI 2013, 2013. str. 259-274 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dvorski, J. (2013) Usporedba kurikula materinskog jezika Republika Hrvatska - Finska. U: Ante Bežen, B. (ur.)Curriculum of Early Learning of Croatian / Early Learning of the Mother Tounge.
@article{article, author = {Dvorski, Jasmina}, editor = {Ante Be\v{z}en, B.}, year = {2013}, pages = {259-274}, keywords = {Materinski jezik, klju\v{c}ne kompetencije, kurikul, obvezno obrazovanje}, isbn = {978-953-7210-59-5}, title = {Usporedba kurikula materinskog jezika Republika Hrvatska - Finska}, keyword = {Materinski jezik, klju\v{c}ne kompetencije, kurikul, obvezno obrazovanje}, publisher = {The Faculty of Teacher Education of the University of Zagreb and The European Centre for Advanced and Systematic Research ECNSI 2013}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dvorski, Jasmina}, editor = {Ante Be\v{z}en, B.}, year = {2013}, pages = {259-274}, keywords = {Mother Tounge, Key Competencies, Curriculum, Compulsory Education}, isbn = {978-953-7210-59-5}, title = {A comparative analysis of the Croatian curriculum and the Finnsh curriculum}, keyword = {Mother Tounge, Key Competencies, Curriculum, Compulsory Education}, publisher = {The Faculty of Teacher Education of the University of Zagreb and The European Centre for Advanced and Systematic Research ECNSI 2013}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font