Pregled bibliografske jedinice broj: 764558
Usporedba kurikula materinskog jezika Republika Hrvatska - Finska
Usporedba kurikula materinskog jezika Republika Hrvatska - Finska // Curriculum of Early Learning of Croatian / Early Learning of the Mother Tounge / Ante Bežen, Berislav Majhut (ur.).
Zagreb: The Faculty of Teacher Education of the University of Zagreb & The European Centre for Advanced and Systematic Research ECNSI 2013, 2013. str. 259-274 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 764558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba kurikula materinskog jezika Republika Hrvatska - Finska
(A comparative analysis of the Croatian curriculum and the Finnsh curriculum)
Autori
Dvorski, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Curriculum of Early Learning of Croatian / Early Learning of the Mother Tounge
/ Ante Bežen, Berislav Majhut - Zagreb : The Faculty of Teacher Education of the University of Zagreb & The European Centre for Advanced and Systematic Research ECNSI 2013, 2013, 259-274
ISBN
978-953-7210-59-5
Skup
ECNSI 2011
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Materinski jezik; ključne kompetencije; kurikul; obvezno obrazovanje
(Mother Tounge; Key Competencies; Curriculum; Compulsory Education)
Sažetak
Ovaj rad se bavi usporednim prikazom hrvatskog kurikula i finskog kurikula. Hrvatsko je osnovno školstvo usmjereno na poučavanje i stjecanje znanja, vještina i sposobnosti za daljnje stupnjeve obrazovanja te potpuni individualni razvoj osobnosti djeteta. Finska razvija kompetencije usmjerene na različitost odgoja i obrazovanja za ciljeve koji se očituju u aktivnom sudjelovanju u društvu, trajnu upošljivost te cjeloživotno učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb