Pregled bibliografske jedinice broj: 764229
Može li učenje tablice množenja biti zabavno?
Može li učenje tablice množenja biti zabavno? // 6. kongres nastavnika matematike RH
Zagreb, Hrvatska, 2014. (plenarno, nije recenziran, pp prezentacija, ostalo)
CROSBI ID: 764229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Može li učenje tablice množenja biti zabavno?
(Can learning multiplication tables be fun?)
Autori
Loparić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, ostalo
Skup
6. kongres nastavnika matematike RH
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.07.2014. - 03.07.2014
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
tablica množenja; didaktičke računalne igre
(multiplication tables; didactical computer games)
Sažetak
Početna nastava matematike za većinu djece je zanimljiva i zabavna. Prvi problemi se obično javljaju kod učenja tablice množenja. Zapamtiti sve te račune bez višestrukog ponavljanja je nemoguće. Današnja generacija djece nije naviknuta na „sjedenje pred knjigom“, a roditelji često nemaju niti vremena, niti strpljenja pomagati svom djetetu pri učenju. Stoga se javila ideja kako zainteresirati učenike za samostalno uvježbavanje tablice množenja. Jedan od načina mogao bi biti uvođenje didaktičkih računalnih igrica. Kako bi se ispitala korist upotrebe didaktičkih računalnih igri pri uvježbavanju tablice množenja izveli smo pedagoški eksperiment. Eksperimentom smo obuhvatili učenike drugih razreda pet osnovnih škola u Međimurskoj županiji. Cilj istraživanja je bio uočiti je li uvježbavanje tablice množenja upotrebom računalnih igri efikasnije od tradicionalnih nastavnih sredstava i pomagala (nastavni listići, igrice dremuckanje, ekipna natjecanja…).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika