Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 762584

Značajke tržišnog natjecanja u softverskoj industriji Republike Hrvatske


Rupčić, Nataša; Kurjaković, Marina
Značajke tržišnog natjecanja u softverskoj industriji Republike Hrvatske // Praktični menadžment, 5 (2014), 1; 29-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 762584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značajke tržišnog natjecanja u softverskoj industriji Republike Hrvatske
(Characteristics of market competition in the software industry in the Republic of Croatia)

Autori
Rupčić, Nataša ; Kurjaković, Marina

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 5 (2014), 1; 29-40

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
tržišna struktura ; softverska industrija ; menadžersko odlučivanje
(market structure ; software industry ; managerial decision making)

Sažetak
Softverska industrija ima stratešku važnost za razvoj Republike Hrvatske samostalno, ali i kao pokretačka industrija za razvoj ostalih industrija. Ona uključuje poduzeća za razvoj, izradu i održavanje softverskih rješenja. Cilj ovoga istraživanja je utvrditi značajke softverske industrije, istražiti i analizirati čimbenike koji utječu na njenu tržišnu strukturu te utvrditi njen profitni potencijal. Na toj osnovi moguće je donijeti učinkovite poslovne odluke vezane za donošenje strategije u svrhu povećanja konkurentnosti. Tržišna struktura neke industrije obuhvaća čimbenike kao što su broj poduzeća koja djeluju na nekom tržištu, relativna veličina poduzeća, tehnološki, troškovni i tržišni uvjeti te stupanj jednostavnosti ulaska u neku industriju. Problem istraživanja odnosi se stoga na analizu čimbenika tržišne strukture softverske industrije Republike Hrvatske koji služe kao temelj donošenja menadžerskih odluka. Radna hipoteza glasi: sustavnim proučavanjem tržišne strukture, ponašanja i performansa poduzeća softverske industrije Republike Hrvatske moguće je predložiti mjere radi povećanja uspješnosti poslovanja poduzeća i unaprjeđivanja njihove konkurentnosti. Kako bi unaprijedila performanse i konkurentnu poziciju, poduzeća softverske industrije Republike Hrvatske trebaju se usmjeriti ka podizanju operativne učinkovitosti te razvijanju strategije kojom će unaprjeđivati inovacijski potencijal i na njemu temeljenu proizvodnu diferencijaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.02.1.3.06

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nataša Rupčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rupčić, Nataša; Kurjaković, Marina
Značajke tržišnog natjecanja u softverskoj industriji Republike Hrvatske // Praktični menadžment, 5 (2014), 1; 29-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Rupčić, N. & Kurjaković, M. (2014) Značajke tržišnog natjecanja u softverskoj industriji Republike Hrvatske. Praktični menadžment, 5 (1), 29-40.
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a and Kurjakovi\'{c}, Marina}, year = {2014}, pages = {29-40}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na struktura, softverska industrija, menad\v{z}ersko odlu\v{c}ivanje}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {Zna\v{c}ajke tr\v{z}i\v{s}nog natjecanja u softverskoj industriji Republike Hrvatske}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na struktura, softverska industrija, menad\v{z}ersko odlu\v{c}ivanje} }
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a and Kurjakovi\'{c}, Marina}, year = {2014}, pages = {29-40}, keywords = {market structure, software industry, managerial decision making}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {Characteristics of market competition in the software industry in the Republic of Croatia}, keyword = {market structure, software industry, managerial decision making} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font