Pregled bibliografske jedinice broj: 762128
Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela
Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja-III. simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/Researching Paradigms of Childhood and Education-3rd Symposium: Researching Musical Paradigms of Childhood and Education / Atanasov Piljek, D ; Jurkić Sviben, T. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 245-255 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 762128 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela
(Correlation Between Positive Class Atmosphere and Intercultural Sensitivity of Musical Department Students)
Autori
Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja-III. simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/Researching Paradigms of Childhood and Education-3rd Symposium: Researching Musical Paradigms of Childhood and Education
/ Atanasov Piljek, D ; Jurkić Sviben, T. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 245-255
ISBN
978-953-7210-80-9
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija: Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja-III. simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/International academic conference: Researching Paradigms of Childhood and Education-3rd Symposium: Researching Musical Paradigms of Childhood and Education
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interakcija ; interkulturalne kompetencije ; osobni razvoj ; različitost ; poštivanje
(interaction ; intercultural competence ; personal development ; diversity ; respect)
Sažetak
U radu se prikazuju rezultati pilot istraživanja povezanosti poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata prve i druge godine glazbene pedagogije, klasične harmonike i solo pjevanja preddiplomskog studija. Na osnovu provedenog empirijskog istraživanja možemo zaključiti da ne postoji statistički značajna razlika u odgovorima studenata s obzirom na spol, studijski program, godinu studija, mjesto studiranja i slobodno vrijeme. Faktorskom analizom izlučena su tri faktora koja definiraju povezanost razrednog ozračja i interkulturalne osjetljivosti studenata. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem ponajprije imaju pedagošku praktičnu primjenjivost u podizanju kvalitete razrednog ozračja, te znanstvenu perspektivu u kontekstu nastavka istraživanja upotrebom istraživačkog instrumenta i potvrđivanja dobivenih rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti