Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 762128

Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela


Drandić, Dijana; Lazarić, Lorena
Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja-III. simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/Researching Paradigms of Childhood and Education-3rd Symposium: Researching Musical Paradigms of Childhood and Education / Atanasov Piljek, D ; Jurkić Sviben, T. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 245-255 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 762128 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela
(Correlation Between Positive Class Atmosphere and Intercultural Sensitivity of Musical Department Students)

Autori
Drandić, Dijana ; Lazarić, Lorena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja-III. simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/Researching Paradigms of Childhood and Education-3rd Symposium: Researching Musical Paradigms of Childhood and Education / Atanasov Piljek, D ; Jurkić Sviben, T. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 245-255

ISBN
978-953-7210-80-9

Skup
Međunarodna znanstvena konferencija: Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja-III. simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/International academic conference: Researching Paradigms of Childhood and Education-3rd Symposium: Researching Musical Paradigms of Childhood and Education

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interakcija ; interkulturalne kompetencije ; osobni razvoj ; različitost ; poštivanje
(interaction ; intercultural competence ; personal development ; diversity ; respect)

Sažetak
U radu se prikazuju rezultati pilot istraživanja povezanosti poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata prve i druge godine glazbene pedagogije, klasične harmonike i solo pjevanja preddiplomskog studija. Na osnovu provedenog empirijskog istraživanja možemo zaključiti da ne postoji statistički značajna razlika u odgovorima studenata s obzirom na spol, studijski program, godinu studija, mjesto studiranja i slobodno vrijeme. Faktorskom analizom izlučena su tri faktora koja definiraju povezanost razrednog ozračja i interkulturalne osjetljivosti studenata. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem ponajprije imaju pedagošku praktičnu primjenjivost u podizanju kvalitete razrednog ozračja, te znanstvenu perspektivu u kontekstu nastavka istraživanja upotrebom istraživačkog instrumenta i potvrđivanja dobivenih rezultata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (autor)

Avatar Url Lorena Lazarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Drandić, Dijana; Lazarić, Lorena
Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja-III. simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/Researching Paradigms of Childhood and Education-3rd Symposium: Researching Musical Paradigms of Childhood and Education / Atanasov Piljek, D ; Jurkić Sviben, T. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 245-255 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Drandić, D. & Lazarić, L. (2015) Povezanost poticajnog razrednog ozračja s interkulturalnom osjetljivošću studenata glazbenog odjela. U: Atanasov Piljek, D. & Jurkić Sviben, T. (ur.)Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja-III. simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/Researching Paradigms of Childhood and Education-3rd Symposium: Researching Musical Paradigms of Childhood and Education.
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana and Lazari\'{c}, Lorena}, year = {2015}, pages = {245-255}, keywords = {interakcija, interkulturalne kompetencije, osobni razvoj, razli\v{c}itost, po\v{s}tivanje}, isbn = {978-953-7210-80-9}, title = {Povezanost poticajnog razrednog ozra\v{c}ja s interkulturalnom osjetljivo\v{s}\'{c}u studenata glazbenog odjela}, keyword = {interakcija, interkulturalne kompetencije, osobni razvoj, razli\v{c}itost, po\v{s}tivanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana and Lazari\'{c}, Lorena}, year = {2015}, pages = {245-255}, keywords = {interaction, intercultural competence, personal development, diversity, respect}, isbn = {978-953-7210-80-9}, title = {Correlation Between Positive Class Atmosphere and Intercultural Sensitivity of Musical Department Students}, keyword = {interaction, intercultural competence, personal development, diversity, respect}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font