Pregled bibliografske jedinice broj: 761538
Mišljenje i procjene studenata medicine o efikasnosti nastave iz kolegija "Psihološka medicina"
Mišljenje i procjene studenata medicine o efikasnosti nastave iz kolegija "Psihološka medicina" // 9. godišnja konferencija psihologa Hrvatske
Pula, 2001. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 761538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenje i procjene studenata medicine o efikasnosti nastave iz kolegija "Psihološka medicina"
(Opinion and Evaluation of Medical Students on the Efficacy of the Curricular Course on Psychological Medicine)
Autori
Mindoljević Drakulić, Aleksandra ; Gruden, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
9. godišnja konferencija psihologa Hrvatske
/ - Pula, 2001
Skup
9. godišnja konferencija psihologa Hrvatske
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18.10.2001. - 21.10.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava; efikasnost; studenti medicine; psihološka medicina
(teaching course; efficacy; medical students; psychological medicine)
Sažetak
U ovom su radu autori željeli ispitati koliko su bili funkcionalni i efikasni u provođenju nastave iz „Psihološke medicine“ sa studentima treće godine Medicinskog fakulteta u Zagrebu. Zanimalo ih je koliko su njihova predavanja bila zanimljiva, korisna, koliko su studenti čuli novih saznanja i jesu li im ta saznanja bila dovoljno dobra i upotrebljiva za kliničku praksu i općenito za život. Nakon odslušanih predavanja, u lipnju je 31 student anonimno ispunio anketu, u kojoj je s pomoću skala procjene (metodom školskog ocjenjivanja) između ostalog, procijenio i gore navedene elemente. Rezultati su pokazali da je srednja vrijednost prilikom procjenjivanja zanimljivosti kolegija iznosila 3.26, za korisnost 3.13, za stjecanje novih saznanja aritmetička sredina bila je 3.26 te za upotrebljivost najniža srednja vrijednost od 2.87. Autori su zaključili da za poboljšanje programa treba djelomično prestrukturirati nastavu: nastaviti rad u mali grupama, uključiti u predavanja više prikaze slučajeva, a težište nastave umjesto na predavanja staviti na vježbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb