Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 761121

Uloga učitelja u kreativnome poučavanju pismenosti


Aladrović Slovaček, Katarina; Sinković, Željka; Višnjić, Nikolina
Uloga učitelja u kreativnome poučavanju pismenosti // 3. Međimurski filološki dani ; knjiga sažetaka
Čakovec, Hrvatska, 2015. str. x-y (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 761121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga učitelja u kreativnome poučavanju pismenosti
(Role of the Teacher in the Creative Teaching of Literacy)

Autori
Aladrović Slovaček, Katarina ; Sinković, Željka ; Višnjić, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
3. Međimurski filološki dani ; knjiga sažetaka / - , 2015, X-y

Skup
Međimurski filološki dani (3 ; 2015)

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 12.03.2015. - 13.03.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učitelj ; kreativno mišljenje ; pismenost ; nastava Hrvatskoga jezika
(teacher ; creative thinking ; literacy ; teaching of Croatian language)

Sažetak
Učitelj je središnja osoba odgojno-obrazovnoga procesa. U nastavi hrvatskoga jezika učitelj je i pisani i govorni model svojim učenicima. Upravo je zato jako važno poticati učitelje da u nastavi jezika i jezičnoga izražavanja potiču i razvijaju kreativno mišljenje svojih učenika, osobito potičući traženje različitih rješenja problema na nove i zanimljive načine. Kreativno poučavanje pismenosti uključuje korištenje različitih metoda i tehnika koje će učenike naučiti da na kreativan način rješavaju postavljene probleme (Hunt i Quaranta, 2014). Istraživanja (Cvikić i Aladrović Slovaček, 2014) pokazuju da su integracija i korelacija u nastavi Hrvatskoga jezika nedovoljno iskorištene te da je deklarativno znanje učenika veće od proceduralnoga. Stoga je cilj ovoga rada ispitati koje tehnike i metode u nastavi Hrvatskoga jezika koriste učitelji u mlađim razredima osnovne škole kako bi poticali razvoj kreativnoga mišljenja u poučavanju pismenosti. U istraživanju će sudjelovati pedeset (N = 50) učitelja različite dobi, godina radnoga staža te stava prema radu u školi. Očekuje se da učitelji samo ponekad rabe tehnike i metode koje potiču razvoj kreativnoga mišljenja u poučavanju pismenosti te da sami sebe doživljavaju kreativnima. Također se očekuje da će mlađi učitelji biti kreativniji, a zadovoljniji će učitelji češće rabiti metode i tehnike kreativnoga mišljenja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Aladrović Slovaček, Katarina; Sinković, Željka; Višnjić, Nikolina
Uloga učitelja u kreativnome poučavanju pismenosti // 3. Međimurski filološki dani ; knjiga sažetaka
Čakovec, Hrvatska, 2015. str. x-y (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Aladrović Slovaček, K., Sinković, Ž. & Višnjić, N. (2015) Uloga učitelja u kreativnome poučavanju pismenosti. U: 3. Međimurski filološki dani ; knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Aladrovi\'{c} Slova\v{c}ek, Katarina and Sinkovi\'{c}, \v{Z}eljka and Vi\v{s}nji\'{c}, Nikolina}, year = {2015}, pages = {x-y}, keywords = {u\v{c}itelj, kreativno mi\v{s}ljenje, pismenost, nastava Hrvatskoga jezika}, title = {Uloga u\v{c}itelja u kreativnome pou\v{c}avanju pismenosti}, keyword = {u\v{c}itelj, kreativno mi\v{s}ljenje, pismenost, nastava Hrvatskoga jezika}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Aladrovi\'{c} Slova\v{c}ek, Katarina and Sinkovi\'{c}, \v{Z}eljka and Vi\v{s}nji\'{c}, Nikolina}, year = {2015}, pages = {x-y}, keywords = {teacher, creative thinking, literacy, teaching of Croatian language}, title = {Role of the Teacher in the Creative Teaching of Literacy}, keyword = {teacher, creative thinking, literacy, teaching of Croatian language}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font