Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 760874

Odnos doživljaja sagorijevanja u radu, emocionalne kompetencije i obilježja posla odgojiteljica predškolske djece


Frančešević, Dijana; Sindik, Joško
Odnos doživljaja sagorijevanja u radu, emocionalne kompetencije i obilježja posla odgojiteljica predškolske djece // Acta ladertina, 11 (2014), 2; 1-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 760874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos doživljaja sagorijevanja u radu, emocionalne kompetencije i obilježja posla odgojiteljica predškolske djece
(The relationship between the experience of job burn-out, emotional competence and job characteristics of preschool children's teachers)

Autori
Frančešević, Dijana ; Sindik, Joško

Izvornik
Acta ladertina (1845-3392) 11 (2014), 2; 1-21

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
odgojiteljice ; mogućnost kontrole na poslu ; socijalna podrška ; povezanost
(educators ; the ability to control at work ; social support ; relationship)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je pronaći povezanost između sagorijevanja u radu, emocionalne kompetencije i dvije karakteristike posla: socijalne podrške na poslu te mogućnosti kontrole na poslu. Ispitali smo uzorak od 112 odgojiteljica četiri zagrebačka dječja vrtića. Nastojali smo utvrditi povezanost između: doživljaja sagorijevanja u radu i emocionalne kompetencije ; emocionalne kompetencije i dvije karakteristike posla (socijalne podrške na poslu te mogućnosti kontrole na poslu) ; doživljaja sagorijevanja u radu i navedene dvije karakteristike posla. Koristili smo instrumentarij: Upitnik za ispitivanje percepcije i doživljaja posla te Upitnik emocionalne kompetencije UEK-45. Rezultati su pokazali da nema statistički značajne povezanosti između emocionalne kompetencije i doživljaja sagorijevanja u radu, kao ni između emocionalne kompetencije i nekih karakteristika posla (percipirane socijalne podrške i mogućnosti kontrole na poslu). Pronašli smo statistički značajnu pozitivnu povezanost između doživljaja sagorijevanja u radu i navedenih karakteristika posla. Međutim, ključno je napomenuti da su sve pronađene statistički značajne povezanosti zapravo vrlo niske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za antropologiju

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Frančešević, Dijana; Sindik, Joško
Odnos doživljaja sagorijevanja u radu, emocionalne kompetencije i obilježja posla odgojiteljica predškolske djece // Acta ladertina, 11 (2014), 2; 1-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Frančešević, D. & Sindik, J. (2014) Odnos doživljaja sagorijevanja u radu, emocionalne kompetencije i obilježja posla odgojiteljica predškolske djece. Acta ladertina, 11 (2), 1-21.
@article{article, author = {Fran\v{c}e\v{s}evi\'{c}, Dijana and Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2014}, pages = {1-21}, keywords = {odgojiteljice, mogu\'{c}nost kontrole na poslu, socijalna podr\v{s}ka, povezanost}, journal = {Acta ladertina}, volume = {11}, number = {2}, issn = {1845-3392}, title = {Odnos do\v{z}ivljaja sagorijevanja u radu, emocionalne kompetencije i obilje\v{z}ja posla odgojiteljica pred\v{s}kolske djece}, keyword = {odgojiteljice, mogu\'{c}nost kontrole na poslu, socijalna podr\v{s}ka, povezanost} }
@article{article, author = {Fran\v{c}e\v{s}evi\'{c}, Dijana and Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2014}, pages = {1-21}, keywords = {educators, the ability to control at work, social support, relationship}, journal = {Acta ladertina}, volume = {11}, number = {2}, issn = {1845-3392}, title = {The relationship between the experience of job burn-out, emotional competence and job characteristics of preschool children's teachers}, keyword = {educators, the ability to control at work, social support, relationship} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CSA-Sociological Abstracts
  • CSA-Linguistics and language Beahavior Abstracts
  • EBSCO's SocINDEX





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font