Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 760736

Značenja cjeloživotnog učenja u kontekstu međunarodnih tijela i organizacija


Rogić, Ana Marija
Značenja cjeloživotnog učenja u kontekstu međunarodnih tijela i organizacija // Acta ladertina, 11 (2014), 49-67 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 760736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značenja cjeloživotnog učenja u kontekstu međunarodnih tijela i organizacija
(The meanings of lifelong learning in the context of international bodies and organizations)

Autori
Rogić, Ana Marija

Izvornik
Acta ladertina (1845-3392) 11 (2014); 49-67

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje; cjeloživotno učenje; permanentno obrazovanje; povratno obrazovanje
(lifelong education; lifelong learning; permanent education; recurrent education)

Sažetak
Cjeloživotno učenje, cjeloživotno obrazovanje, te održivi razvoj sveprisutne su ključne riječi obrazovnih programa i projekata današnjice. U cjeloživotnom učenju prepoznaju se ujedno i cilj i sredstvo za razvoj gospodarstva i zadovoljenje potreba tržišta rada s jedne strane, te stvaranje društva temeljenog na poštivanju ljudskih prava i osobnog razvoja pojedinca s druge strane. Naizgled jasan, pojam cjeloživotnog učenja nije sam po sebi razumljiv. U nekoliko posljednjih desetljeća iskristalizirali su se njegovi različiti nazivi i tumačenja. Razlog tomu su određeni vremenski, prostorni i sociološki konteksti njegova prihvaćanja. Prve službene publikacije o toj temi izdane su od strane međunarodnih organizacija UNESCO-a, OECD-a i Europske komisije. Metodološki pristup u ovom radu čini sadržajna analiza s ciljem sažetog prikazivanja i razjašnjavanja pojmova srodnih ili istoznačnih cjeloživotnom učenju, kao i ukazivanja na osnovne ciljeve pojedinih obrazovno-političkih dokumenata. Rezultat toga ujedno su sadržajna i vremenska podjela koncepcija/e cjeloživotnog učenja, pri čemu postaje vidljiv i povijesni razvitak samog pojma. Umjesto zaključka iznose se kritička razmatranja o koncepciji cjeloživotnog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ana Marija Iveljić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rogić, Ana Marija
Značenja cjeloživotnog učenja u kontekstu međunarodnih tijela i organizacija // Acta ladertina, 11 (2014), 49-67 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Rogić, A. (2014) Značenja cjeloživotnog učenja u kontekstu međunarodnih tijela i organizacija. Acta ladertina, 11, 49-67.
@article{article, author = {Rogi\'{c}, Ana Marija}, year = {2014}, pages = {49-67}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, permanentno obrazovanje, povratno obrazovanje}, journal = {Acta ladertina}, volume = {11}, issn = {1845-3392}, title = {Zna\v{c}enja cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja u kontekstu me\djunarodnih tijela i organizacija}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, permanentno obrazovanje, povratno obrazovanje} }
@article{article, author = {Rogi\'{c}, Ana Marija}, year = {2014}, pages = {49-67}, keywords = {lifelong education, lifelong learning, permanent education, recurrent education}, journal = {Acta ladertina}, volume = {11}, issn = {1845-3392}, title = {The meanings of lifelong learning in the context of international bodies and organizations}, keyword = {lifelong education, lifelong learning, permanent education, recurrent education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • CSA - Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • EBSCOs SocINDEX





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font