Pregled bibliografske jedinice broj: 760601
Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom
Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 760601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom
(Brand love - building attachment and connection between consumer and brand)
Autori
Huđek, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.04
Godina
2015
Stranica
53
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marka; ljubav prema marki (brand love); odnos potrošača i marke; lojalnost; osobnost marke; privrženost; C-OAR-SE; komunikacija od usta do usta
(brand; brand love; relationship between consumer and brand; loyalty; brand personality; attachment; C-OAR-SE; WOM (word of mouth communication))
Sažetak
Glavni cilj ovog diplomskog rada bio je na temelju provedenog primarnog istraživanja i dostupnih sekundarnih izvora literature utvrditi glavne sastavnice konstrukta ljubavi prema marki te dobiti uvid u načine mjerenja količine ljubavi prema marki, kao i rezultate koji su dobiveni temeljem provedenog primarnog istraživanja na području Republike Hrvatske. Mjerenje ljubavi prema marki (brand love-a) provelo se na primjeru parfema te je iznesen zaključak temeljem teorijskog i istraživačkog dijela rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija