Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 760601

Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom


Huđek, Vedrana
Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 760601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom
(Brand love - building attachment and connection between consumer and brand)

Autori
Huđek, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.04

Godina
2015

Stranica
53

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
marka; ljubav prema marki (brand love); odnos potrošača i marke; lojalnost; osobnost marke; privrženost; C-OAR-SE; komunikacija od usta do usta
(brand; brand love; relationship between consumer and brand; loyalty; brand personality; attachment; C-OAR-SE; WOM (word of mouth communication))

Sažetak
Glavni cilj ovog diplomskog rada bio je na temelju provedenog primarnog istraživanja i dostupnih sekundarnih izvora literature utvrditi glavne sastavnice konstrukta ljubavi prema marki te dobiti uvid u načine mjerenja količine ljubavi prema marki, kao i rezultate koji su dobiveni temeljem provedenog primarnog istraživanja na području Republike Hrvatske. Mjerenje ljubavi prema marki (brand love-a) provelo se na primjeru parfema te je iznesen zaključak temeljem teorijskog i istraživačkog dijela rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Huđek, Vedrana
Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Huđek, V. (2015) 'Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hu\djek, Vedrana}, year = {2015}, pages = {53}, keywords = {marka, ljubav prema marki (brand love), odnos potro\v{s}a\v{c}a i marke, lojalnost, osobnost marke, privr\v{z}enost, C-OAR-SE, komunikacija od usta do usta}, title = {Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privr\v{z}enosti i povezanosti potro\v{s}a\v{c}a s markom}, keyword = {marka, ljubav prema marki (brand love), odnos potro\v{s}a\v{c}a i marke, lojalnost, osobnost marke, privr\v{z}enost, C-OAR-SE, komunikacija od usta do usta}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hu\djek, Vedrana}, year = {2015}, pages = {53}, keywords = {brand, brand love, relationship between consumer and brand, loyalty, brand personality, attachment, C-OAR-SE, WOM (word of mouth communication)}, title = {Brand love - building attachment and connection between consumer and brand}, keyword = {brand, brand love, relationship between consumer and brand, loyalty, brand personality, attachment, C-OAR-SE, WOM (word of mouth communication)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font