Pregled bibliografske jedinice broj: 760478
Određivanje zemlje podrijetla i obilježja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i istočnoeuropskih prehrambenih proizvoda
Određivanje zemlje podrijetla i obilježja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i istočnoeuropskih prehrambenih proizvoda // Best papers proceedings / Enrique Ortega, Ladislao Gonzalez, Enrique Perez del Campo (ur.).
Madrid: Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Universidad Complutense de Madrid, 2005. str. 285-301 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 760478 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Određivanje zemlje podrijetla i obilježja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i istočnoeuropskih prehrambenih proizvoda
(The assessments of country of origin and brand cues in evaluating Croatian, Western and Eastern European food product)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Škare, Vatroslav ; Krupka, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Best papers proceedings
/ Enrique Ortega, Ladislao Gonzalez, Enrique Perez del Campo - Madrid : Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Universidad Complutense de Madrid, 2005, 285-301
ISBN
84-931234-4-4-7
Skup
8th International Forum on The Sciences, Techniques and Art Applied to Marketing, Academy and profession
Mjesto i datum
Madrid, Španjolska, 24.11.2005. - 25.11.2005
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Consumers; Attitude; Consumer involvement; Purchase decision; Country of origin
(consumers; attitude; consumer involvement; purchase decision; country of origin)
Sažetak
The economic and social changes occurring in Central and Eastern European, former socialist and communist countries, point to a need for more intensive consumer-based market research. This paper reports on study of young Croatian consumers' attitudes towards foreign and domestic products of single low-involvement food product category (chocolate).
Izvorni jezik
Engleski