Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 760478

Određivanje zemlje podrijetla i obilježja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i istočnoeuropskih prehrambenih proizvoda


Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran
Određivanje zemlje podrijetla i obilježja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i istočnoeuropskih prehrambenih proizvoda // Best papers proceedings / Enrique Ortega, Ladislao Gonzalez, Enrique Perez del Campo (ur.).
Madrid: Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Universidad Complutense de Madrid, 2005. str. 285-301 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 760478 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Određivanje zemlje podrijetla i obilježja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i istočnoeuropskih prehrambenih proizvoda
(The assessments of country of origin and brand cues in evaluating Croatian, Western and Eastern European food product)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Škare, Vatroslav ; Krupka, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Best papers proceedings / Enrique Ortega, Ladislao Gonzalez, Enrique Perez del Campo - Madrid : Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Universidad Complutense de Madrid, 2005, 285-301

ISBN
84-931234-4-4-7

Skup
8th International Forum on The Sciences, Techniques and Art Applied to Marketing, Academy and profession

Mjesto i datum
Madrid, Španjolska, 24.11.2005. - 25.11.2005

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Consumers; Attitude; Consumer involvement; Purchase decision; Country of origin
(consumers; attitude; consumer involvement; purchase decision; country of origin)

Sažetak
The economic and social changes occurring in Central and Eastern European, former socialist and communist countries, point to a need for more intensive consumer-based market research. This paper reports on study of young Croatian consumers' attitudes towards foreign and domestic products of single low-involvement food product category (chocolate).

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran
Određivanje zemlje podrijetla i obilježja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i istočnoeuropskih prehrambenih proizvoda // Best papers proceedings / Enrique Ortega, Ladislao Gonzalez, Enrique Perez del Campo (ur.).
Madrid: Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Universidad Complutense de Madrid, 2005. str. 285-301 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ozretić Došen, Đ., Škare, V. & Krupka, Z. (2005) Određivanje zemlje podrijetla i obilježja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i istočnoeuropskih prehrambenih proizvoda. U: Enrique Ortega, Ladislao Gonzalez, Enrique Perez del Campo (ur.)Best papers proceedings.
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and \v{S}kare, Vatroslav and Krupka, Zoran}, year = {2005}, pages = {285-301}, keywords = {Consumers, Attitude, Consumer involvement, Purchase decision, Country of origin}, isbn = {84-931234-4-4-7}, title = {Odre\djivanje zemlje podrijetla i obilje\v{z}ja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i isto\v{c}noeuropskih prehrambenih proizvoda}, keyword = {Consumers, Attitude, Consumer involvement, Purchase decision, Country of origin}, publisher = {Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Universidad Complutense de Madrid}, publisherplace = {Madrid, \v{S}panjolska} }
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and \v{S}kare, Vatroslav and Krupka, Zoran}, year = {2005}, pages = {285-301}, keywords = {consumers, attitude, consumer involvement, purchase decision, country of origin}, isbn = {84-931234-4-4-7}, title = {The assessments of country of origin and brand cues in evaluating Croatian, Western and Eastern European food product}, keyword = {consumers, attitude, consumer involvement, purchase decision, country of origin}, publisher = {Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Universidad Complutense de Madrid}, publisherplace = {Madrid, \v{S}panjolska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font