Pregled bibliografske jedinice broj: 760122
Die Textgestaltung bei Sportwerbung
Die Textgestaltung bei Sportwerbung // KDV-Info, 10 (2000), 18; 92-101 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 760122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Die Textgestaltung bei Sportwerbung
(Text structuring in sports commercials)
Autori
Omrčen, Darija
Izvornik
KDV-Info (1330-7053) 10
(2000), 18;
92-101
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Text ; Sport ; Werbung
(text ; sport ; sports advertisements and commercials)
Sažetak
Cilj svake marketinške strategije je tako plasirati proizvod ili uslugu na tržište da se prodavaču osigura profit. Tome može doprinijeti jasna marketinška strategija koja, između ostaloga, obuhvaća postavljanje zadaća vezanih za marketinški splet. U ovome su radu analizirani tekstualni dijelovi deset reklamnih oglasa iz sportskih časopisa POSEDOWN, SPORTS, TENNIS MAGAZIN, Marathon LAUFSPORT i BRAVO SPORT i deset sportskih reklama s DSFa (Deutsches Sportfernsehen) koje su se na tom njemačkom sportskom televizijskom kanalu prikazivale tijekom listopada 2000. U odabranim reklamama u kojima je reklamirani proizvod bio sportski proizvod analizirao se njihov tekstualni dio te su zaključno dana obilježja toga dijela reklamnih poruka. Zaključeno je kako postoje određeni principi koji su zajednički svim analiziranim reklamama, a to su jasnoća izraza, izražajnost, melodičnost i uvjerljivost.
Izvorni jezik
Ger
Znanstvena područja
Kineziologija, Filologija