Pregled bibliografske jedinice broj: 759965
Upravljanje proširenjem marke u filmskoj industriji
Upravljanje proširenjem marke u filmskoj industriji, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 759965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje proširenjem marke u filmskoj industriji
(Brand extension management in the film industry)
Autori
Dragičević, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
19.12
Godina
2013
Stranica
83
Mentor
Horvat, Sandra
Ključne riječi
upravljanje markom; filmska industrija; proširenje marke; marketinške strategije proširenja marke
(brand management; film industry; brand extension; marketing strategies in brand extension)
Sažetak
Predmet ovog rad je upravljanje markom u filmskoj industriji, putem strategije proširenja marke. Tema rada relevantna je za razmatranje suvremenog marketinškog poslovanja jer u današnjem tržišnom okruženju sve više potrošača želi aktivno odlučivati o provođenju svog slobodnog vremena. budući da postoji utjecaj globalne kulture medijske zabave na potrošačke odluke, stvaraju se kompleksna pitanja vezana uz uspješno upravljanje markama u dinamičnoj industriji zabave, u koju pripada i filmska industrija. Sve je veći naglasak upravo na provedbi strategije proširenja marke unutar navedene industrije. Glavni cilj rada stoga je istražiti mogućnosti korištenja i specifičnosti proširenja marke u filmskoj industriji. Cilj analize dvaju filmskih poduzeća je spoznati specifične pristupe uspjehu u poslovnoj praksi proširenja marke unutar filmske industrije te utvrditi razlikuju li se pristupi i mogućnosti na domaćem i inozemnom tržištu. U radu se nastoji razjasniti i razgraničiti sve ključne koncepte marketinške strategije proširenja marke u filmskoj industriji. Analizom glavnih čimbenika proširenja marke daje se pregled svih prednosti i nedostataka pojedinih pristupa problematici i njihovog ukupnog značenja u upravljanju markom. Takvim razlaganjem teme rada pruža se detaljan uvid u glavne značajke filmske industrije i proširenja marke te trenutnog stanja unutar domaćeg i inozemnog proširenja marke u filmskoj industriji. Sadržaj rada razlaže se kroz pregled glavnih doprinosa i problematike korištenja proširenja marke kao marketinške strategije. Istraživanje koje se obrađuje u radu traži odgovore na pitanja kako definirati i raspoznati različite aspekte proširenja marke te na koji način strategije proširenja marke mogu doprinijeti marketinškom uspjehu u filmskoj industriji. Traži se i odgovor na pitanje koje su opće determinante proširenja marke i jesu li jednako funkcionalne u filmskoj industriji. Ključni istraživački problemi rada su problem odgovarajućeg pristupa proširenju marke u jedinstvenom okruženju filmske industrije te problem pronalaska najbolje odgovarajuće strategije proširenja marke za različite poslovne slučajeve.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija