Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759957

Percepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki


Ravlić, Tihana
Percepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 759957 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki
(Perception of celebrity endorsement in private label management)

Autori
Ravlić, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
27.02

Godina
2014

Stranica
51

Mentor
Horvat, Sandra

Ključne riječi
privatna marka; proizvođačka marka; sudjelovanje poznatih osoba u promociji; promocija privatnih marki
(private label; manufacturers label; celebrity endorsements; private labels advertising)

Sažetak
Uloga i važnost privatnih maraka mijenjali su se kroz povijest te u današnjem okruženju dosegli status ozbiljnog konkurenta proizvođačkim markama. Privatne marke u suvremenom svijetu postale su nezaobilazan dio većine kategorija proizvoda široke potrošnje. U proteklih desetak godina privatne marke ostvaruju kontinuirani rast i sve veći tržišni udio u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj. Iako danas postoje studije o utjecaju poznatih osoba u promociji općenito, ne postoji mnogo relevantnih studija koje opisuju percepciju potrošača o sudjelovanju poznatih osoba u promociji privatnih marki. Za potrebe diplomskog rada, a u svrhu prikupljanja primarnih podataka provedeno je jednokratno opisno istraživanje na prigodnom uzorku od 335 ispitanika. Istraživanje je jasno pokazalo kako je percepcija potrošača o sudjelovanju pozitivnih osoba pozitivna i ne zaostaje mnogo u usporedbi s mogućnošću sudjelovanja istih u promociji nacionalnih marki, koje još uvijek drže najviši udio na tržištu i za koje se izdvajaju daleko veći iznosi za oglašavanje. Pri izboru poznatih osoba koje bi sudjelovale u promociji, najvažniji faktori o kojim treba voditi računa su simpatičnost i imidž poznate osobe u javnosti, dok je najmanje važan faktor kontroverznost poznate osobe. Osobe ženskog spola smatraju se prikladnijima za promociju privatnih marki, dok profesija poznatih osoba, ispitanicima u uzorku nije toliko važna kao faktor pri izboru osobe koja će promovirati privatnu marku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ravlić, Tihana
Percepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Ravlić, T. (2014) 'Percepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ravli\'{c}, Tihana}, year = {2014}, pages = {51}, keywords = {privatna marka, proizvo\dja\v{c}ka marka, sudjelovanje poznatih osoba u promociji, promocija privatnih marki}, title = {Percepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki}, keyword = {privatna marka, proizvo\dja\v{c}ka marka, sudjelovanje poznatih osoba u promociji, promocija privatnih marki}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ravli\'{c}, Tihana}, year = {2014}, pages = {51}, keywords = {private label, manufacturers label, celebrity endorsements, private labels advertising}, title = {Perception of celebrity endorsement in private label management}, keyword = {private label, manufacturers label, celebrity endorsements, private labels advertising}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font