Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759951

Čimbenici utjecaja na lojalnost potrošača proizvođačkim i privatnim markama kozmetičkih proizvoda


Seršić, Andrea
Čimbenici utjecaja na lojalnost potrošača proizvođačkim i privatnim markama kozmetičkih proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 759951 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici utjecaja na lojalnost potrošača proizvođačkim i privatnim markama kozmetičkih proizvoda
(Determinants of consumer loyalty to manufacturers and private brands of cosmetic products)

Autori
Seršić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
12.06

Godina
2013

Stranica
81

Mentor
Horvat, Sandra

Ključne riječi
proizvođačka marka; privatna marka; lojalnost; ime marke; kvaliteta proizvoda; cijena proizvoda; izgled marke; promocija marke; kvaliteta usluge; izgled prodajnog mjesta.
(manufacturer brands; private label; loyalty; brand name; product quality; price; design; promotion; service quality; store environment)

Sažetak
Zbog mnoštva proizvoda i različitih marka na tržištu dolazi do borbe za potrošače između poduzećima. Cilj je istaknuti se među konkurentima te postati preferirana marka ciljnog segmenta. Prilikom donošenja odluke o kupovini razmatraju se različiti čimbenici koji mogu biti presudni u izgradnji dugoročnog odnosa. Ime marke, kvaliteta proizvoda, kvaliteta usluge, cijena proizvoda, izgled proizvoda, promocija proizvoda, izgled prodajnog mjesta i slično samo su neki od kriterija kojima si potrošači pojednostavljuju izbor. Cilj diplomskog rada je dati uvid u teoretsku podlogu lojalnost, ispitati odnos navedenih čimbenika i njihov utjecaj na lojalnost proizvođačkim i privatnim markama prilikom kupovine kreme za lice. Provedeno je primarno istraživanje na uzorku od 128 ispitanika, pomoću anketnog upitnika čiji su rezultati omogućili identificiranje obilježja i mjerenje lojalnosti prilikom kupnje proizvođačkih i privatnih maraka krema za lice. Rezultati istraživanja pokazuju da u Hrvatskoj potrošači najviše cijene kvalitetu pružene usluge i izgled prodajnog mjesta. Vole se osjećati ugodno u prodavaonici pa cijene prijateljski i profesionalni odnos s prodavačima. Međutim, još uvijek ne postoji veliki broj korisnika privatnih maraka, odnosno njihova kvaliteta se još uvijek smatra relativno niskom. Prilikom kupovine privatnih maraka cijena je glavni faktor važnosti, te je stoga i njihova lojalnost određenoj marki nedostatna. Korisnici proizvođačkih maraka veliki broj odluka u vezi kupovine krema za lice donose na osnovu svakodnevne promocije i cijene za koju smatraju da garantira kvalitetu. Potrošači ocjenjuju kvalitetu proizvoda prvenstveno prema cijeni, dok im je izgled proizvoda i samo ime proizvoda manje važno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Seršić, Andrea
Čimbenici utjecaja na lojalnost potrošača proizvođačkim i privatnim markama kozmetičkih proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Seršić, A. (2013) 'Čimbenici utjecaja na lojalnost potrošača proizvođačkim i privatnim markama kozmetičkih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ser\v{s}i\'{c}, Andrea}, year = {2013}, pages = {81}, keywords = {proizvo\dja\v{c}ka marka, privatna marka, lojalnost, ime marke, kvaliteta proizvoda, cijena proizvoda, izgled marke, promocija marke, kvaliteta usluge, izgled prodajnog mjesta.}, title = {\v{C}imbenici utjecaja na lojalnost potro\v{s}a\v{c}a proizvo\dja\v{c}kim i privatnim markama kozmeti\v{c}kih proizvoda}, keyword = {proizvo\dja\v{c}ka marka, privatna marka, lojalnost, ime marke, kvaliteta proizvoda, cijena proizvoda, izgled marke, promocija marke, kvaliteta usluge, izgled prodajnog mjesta.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ser\v{s}i\'{c}, Andrea}, year = {2013}, pages = {81}, keywords = {manufacturer brands, private label, loyalty, brand name, product quality, price, design, promotion, service quality, store environment}, title = {Determinants of consumer loyalty to manufacturers and private brands of cosmetic products}, keyword = {manufacturer brands, private label, loyalty, brand name, product quality, price, design, promotion, service quality, store environment}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font